Valentijnsdag, en ik heb er weer zin in hoor! -Kuch- -Kuch-
Dan gaan die huppelkutten uit mn klas weer beginnen over hun ex-en en de hele tijd roepen 'Ooh, Wibe, ik was zó kapot toen het uit ging!' 2 tellen later 'Ooh, Mike ik mis je zó!' 'Ooh, Robin wanneer krijg ik je kaart?'
Die kinderen hebben like om de 2 tellen n ander vriendje, en maar zielig doen als het uit is hoowr
Nou als ze er écht zo kapot van zouden zijn, zouden ze niet 2 tellen later met een ander aan komen kakken -.-"
Nee, moi heeft geen vriendje, nee ook geen spijt van, ja ik word wel humeurig van het gezeik over hun 9929463819643 exen, nee ik beweer niet verliefd te zijn, nee ik heb nooit verkering gehad, ja ik heb al eens 'nee' gezegt, en nee dat wil niet zeggen dat ik niks met jongens te maken wil hebben.
Owja, en ja als dat jochie uit mijn klas een briefje in mn kluisje propt pleur ik het meteen in de prullenbak! -.-"
Hoe ervaren jullie Valentijns dag? En kijken jullie er naar uit?
Ohdair... - Liefde, Vriendschap & Familie
-
1 feb 2011 - 20:001 feb 2011 - 20:42
SHARONxLOVER schreef:
(...)
Overgroot oma, is de oma van je oma/opa hea?
Overgrootmoeder is de oma van je vader/moeder x'd
nouen overgrootmoeder ook goed. :')Life is a beautiful struggle
1 feb 2011 - 20:45HAMTARO schreef:
(...)
nouen overgrootmoeder ook goed. :')
Geef me een B
Geef me een L
Geef me een O
Geef me een N
Geef me een D
Wat krijg je dan?
JELLANIE1 feb 2011 - 20:59FeelinAlive schreef:
Bah, Valentijnsdag. Op school kan je anoniem rozen versturen naar medeleerlingen in school en die komen ze dan afgeven in de klas. En altijd moet ik net de enige van m'n vriendinnen zijn die geen roos heeft gehad -.-
Laat 't maar gauw voorbij gaan
ik heb nou net hetzelfde...
altijd weer hetzelfde dat ik de gene ben die NIKS krijgtKeep calm, fake a smile and move on
1 feb 2011 - 21:00leuk, maar wrm alleen op 14 februari, en niet de rest van t jaar?
[ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 21:25 ]
walking get's too boring, when you learn how to fly..
1 feb 2011 - 21:011602011 schreef:
Nee, commerciele troep. Alsof je op andere dagen niet romantisch kan zijn ofzo.Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
1 feb 2011 - 21:02Ik hoop dat mijn vriendje iets leuks voor me koopt, maar ik ga er niet vanuit. Hij is totaal niet romantisch (:
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
1 feb 2011 - 21:02Op school wordt er niks aan gedaan & ik heb geen liefde in mijn leven dus tsja. Ach vorig jaar had ik wel een vriend en toen deden we er ook niks aan, ik vind het grote onzin
-
1 feb 2011 - 21:24Nou ik vind Valentijnsdag eigenlijk belachelijk. Het lijkt net alsof jij je geliefde alleen dan een cadeau mag geven en alleen dan mag zeggen hoeveel je van iemand houd. Dat doen mijn vriend en ik de hele tijd. Daar hoef geen speciale dag aan verbonden te zijn.
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
1 feb 2011 - 21:271602011 schreef:
Nee, commerciele troep. Alsof je op andere dagen niet romantisch kan zijn ofzo.Her heart was a secret garden and the walls were very high.
1 feb 2011 - 21:291602011 schreef:
Nee, commerciele troep. Alsof je op andere dagen niet romantisch kan zijn ofzo.2 feb 2011 - 16:51Puzzle schreef:
leuk, maar wrm alleen op 14 februari, en niet de rest van t jaar?
Jij wil mij met hele jaar chagerijnig hebben hea? x'32 feb 2011 - 16:55Ik haat Valentijn. Al die verliefde koppeltjes om me heen. Waarom hebben ze persé een dag nodig om hun verliefdheid te "bewijzen"? Dat kunnen ze alle andere dagen van het jaar toch ook.
Moonshine, take us to the stars tonight ~
4 feb 2011 - 23:30Ik heb vorig jaar voor elk van mijn vriendinnen en nep roos gekocht en ben van plan dit jaar weer iets voor ze te kopen...
wat weet ik alleen nog nietTurn your face to the sun and the shadows fall behind you.
4 feb 2011 - 23:31Een dag waarin ik rozen naar mijn beste vriendinnen stuur en voor de rest mijn beste vriendin feliciteer met haar verjaardag, haha.
Nothing matters anymore, that's the secret to New York.
4 feb 2011 - 23:33