• ===oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik moet ;echt leren voor toets dus reageer niet meer vandaag :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahahaha ja je zal maar een onvoldoende halen door Q :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Okay, succes met leren :)

    'Is dit één van je gestoorde plannen om mijn mensen op te vreten?' richtte Lew zich tot Odile, die zich terug getrokken had. 'Ik ga me niet laten weglokken zodat zij het hier in een bloedbad veranderd ondertussen...' gromde hij zacht, waarna hij zich naar het meisje toedraaide. Ze leek nerveus in zijn buurt. Bijna bang. Da's een goeie, dacht hij bij zichzelf, ze zit bij de grootste moordenaar in huis en van mij is ze bang... 'Als je me wat te vertellen hebt, kan je dat hier doen.' zei hij stijfjes en lichtelijk wantrouwig. 'Ik vertel trouwens straks wel verder,' fluisterde hij ondertussen naar Elif terwijl hij Yue onderzoekend in zich op neemt. Ze zag er niet uit alsof ze wat van zin was, maar ja... ze zag er ook niet uit alsof ze een team zou vormen met Odile.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ivan schreef:
    Hahahaha ja je zal maar een onvoldoende halen door Q :'D

    Och dat ken ik ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Oké, hij wil dus niet mee. Hij deed zo stijf, haast arrogant. Zou hij me niet aardig vinden? Ik slik. Ik kijk naar Odile, maar het lijkt er niet op dat ze wat gaat zeggen. "Nouja.. Ik kan me zeg maar niets meer herinneren van mijn verleden.. En Odile zei dat jij verledens kan zien..." Ik kijk hem aan. "We zijn heus niet gekomen om Dewi of Jamie kwaad te doen."

    Savoy
    Ik zie dat Faith er ook bij komt. "Niet te arm, gewoon te lui om te werken voor m'n geld. En voordat je het zegt, ik weet dat ik er een kan stelen. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. En wat is er mis met een boxer, right?"

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kijk Lew nu met felle ogen aan.
    'Luister. Wat je ook denkt van me, ik zal haar niet als slaaf gebruiken om mijn doel te bereiken. Mijn oorlog is mijn oorlog. Daar moet zij niet onder lijden.' Ik wacht even tot ik verder ga. Mijn woorden klinken als een wanhopige poging om mezelf vrij te pleiten van alle schuld. 'Het interesseert me niet wat jullie geloven,' voeg ik dan toe, 'maar geloof haar op z'n minst. Neem op z'n minst de moeite om naar haar te luisteren.' Ik zet een paar stappen naar achteren, bij de mensen vandaan en wend me weer tot Lew.
    'Je weet hoe snel ik bij die mensen kan komen mocht ik het willen. Ik geef jullie nu de gelegenheid om te praten.' Ik loop naar de tafel achterin de woonkamer en neem plaats op een stoel, ver bij de mensen vandaan. Ik kijk toe en ben benieuwd naar wat Yue zal gaan zeggen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij zweeg kort. 'Je bent bij de verkeerde persoon. Ik kan je proberen vertellen hoe je karakter in elkaar zit,eventueel blokkades herkennen, maar ik kan je niet vertellen wat je verleden is. Daar heb je Gawyn voor nodig,' legde hij kalmpjes, maar zelfzeker uit. Lew voelde aan dat het meisje verlegen was en daardoor niet helemaal zeker praatte. Hij had eerder gehoord dat zijn grootte en zijn botte manier van spreken soms mensen intimideerden, maar hij had nooit gedacht dat vampiers dat zelfde effect ondergingen. 'I'm sorry kid, but I can't help you,' zei hij zacht, zijn blik niet van haar afwendend. Het was vreemd dat ze niet wist wat haar overkomen was. Geen normale situatie, dat wist zelfs hij. Maar dat zou willen zeggen dat de vampier die het meisje in dit vervloekte leven geïntroduceerd had, baat had bij het feit dat zij zich niks kon herinneren. Wat wilde zeggen dat ze waarschijnlijk iets had geweten wat ze niet hoorde te weten. Merkwaardig, dacht hij terwijl hij haar nieuwsgierig bekeek. Erg merkwaardig. 'Veel succes met Gawyn te vinden, though,' ging hij verder terwijl hij zijn blik losscheurde van het kind en naar Odile keek. 'We hebben hem al een tijdje niet meer gezien. En zijn geur is verdwenen...'

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:35 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Niet cool, hij zei dat we maar 1 tabel moesten leren en nu zijn het er 6!
    Ik bedoel like..
    C2H5OH = alcohol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Niet cool, hij zei dat we maar 1 tabel moesten leren en nu zijn het er 6!
    Ik bedoel like..
    C2H5OH = alcohol.

    Succes daarmee ;o ik ben ook chemie aan het 'studeren'. Isomerie en polariteit, yay... not.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wow, toeval, ik zit net aan m'n scheikunde huiswerk XD

    Yue
    Ik kijk hem teleurgesteld aan. "Oh.. Oke.." Hij lijkt nu in ieder geval minder ijzig dan net. Aardig zelfs. Dan zie ik Odile weer voor me, met het mes in haar nek, en overal bloed. Weer bijt ik op mijn lip. "Dan gaan we maar. In ieder geval bedankt." Ik wend me tot Odile. "Kom je?"

    Savoy
    Ik zie dat Faith er ook bij komt. "Niet te arm, gewoon te lui om te werken voor m'n geld. En voordat je het zegt, ik weet dat ik er een kan stelen. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. En wat is er mis met een boxer, right?"

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:38 ]

    Odile - Slechte vampier.

    Terwijl ik het gezelschap gadesla dringen de woorden van Lewis tot me door. Het zou alvast een begin kunnen zijn, denk ik. Een karakteranalyse kan een goed startpunt zijn waar men verder op kan borduren. Maar als Yue haar verleden weer tot in de details wil weten moet ze dus bij Gawyn zijn. Waar hangt hij in godsnaam uit? Ik voel me verloren en eigenlijk weet ik niet eens waarom. Mijn verleden mag dan wel verrot tot in de kern zijn, maar ik weet in elk geval wie ik ben. Maar anderzijds zou het toch zo heerlijk zijn om eens een keer geen nachtmerries te hebben, geen overpeinzingen en zelfhaat. God, wat zou dat toch heerlijk zijn. Ik begin te dagdromen, te denken aan een totaal ander leven dat het mijne had kunnen zijn. Ik zou een diploma kunnen halen op een goede school, misschien een ICT-er bij Apple, ik zou onderdeel kunnen zijn van een liefhebbend gezin. Ik zou een totaal ander persoon kunnen zijn.
    Dan word ik uit mijn droom gehaald door Yue die me aankijkt.
    "Kom je?" hoor ik haar vragen. Als een robot knik ik en sta ik op, nog steeds de beelden van een modelgezin van mijn fantasie verbannend.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Samen met Odile loop ik de kamer uit. Ik draai me nog een keer om. "Eh.. Tot ziens." Ik voel dat ik dorst heb, ook al heb ik net water gedronken. Ik kijk Odile aan. "Zullen we zo naar het bos gaan?" Op de een of andere manier schaam ik me dat ik dorst heb. Misschien omdat we dieren zullen vermoorden. Ik weet dat Odile zich niet schaamt, maar het voelt nog steeds vreemd om dieren te doden.

    Savoy
    Ik zie dat Faith er ook bij komt. "Niet te arm, gewoon te lui om te werken voor m'n geld. En voordat je het zegt, ik weet dat ik er een kan stelen. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. En wat is er mis met een boxer, right?"

    Odile - Slechte vampier.

    Ik loop langs het stille gezelschap en voeg me bij Yue. Als we buiten komen brandt de zon op mijn huid. Dit ga ik niet lang volhouden, denk ik. Ik weet dat zij er weinig voor voelt om op mensen te gaan jagen, maar toch wandel ik onwillekeurig richting het voetpad, waar zo nu en dan wel eens een wandelaar langs komt. Een ander voordeel is de grote dichtheid van het bos, waardoor het moeilijker is voor de zon om mijn huid kapot te branden. Met een beetje mazzel is het lot me gunstig gezind en heb ik binnen nu en een paar uur een sappig mensenhalsje tussen m'n tanden. Het speeksel loopt me al in de mond.
    'Dit is een uitstekende plaats om te gaan jagen,' zeg ik dan tegen Yue, haast handenwrijvend van de voorpret. God, wat heb ik toch zin in mensenbloed. Ik zorg ervoor dat ik in de schaduw blijf en wacht geduldig af, terwijl mijn sterke zintuigen de omgeving af scannen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik kijk even om me heen. "Eh.. Denk je niet dat de dieren dieper in het bos zitten?" Het is een heel subtiele hint in de richting van 'vandaag eten we geen mensenvlees'. Het staat me nog meer tegen nu een mens te vermoorden dan een dier. Ik voel me nog steeds schuldig over Candy.

    Savoy
    Ik zie dat Faith er ook bij komt. "Niet te arm, gewoon te lui om te werken voor m'n geld. En voordat je het zegt, ik weet dat ik er een kan stelen. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. En wat is er mis met een boxer, right?"