• Hoihoi ^^

    Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een hele hoop topics gesloten en bans uitgedeeld. We hebben dit gedaan omdat een aantal users in een topic ontzettend hard off-topic gingen of het uitlokten. Toen we het sloten, maakten ze gewoon nieuwe topics en gingen net zo hard door.
    We hebben dus al die topics gesloten en hen een dagban gegeven, voor de rust te bewaren.
    Hun echte straf volgt wel later, want door de crash was er iets mis en waren we genoodzaakt een dagban te geven. Rutger zou dit inmiddels moeten opgelost hebben.

    Kijk, ik weet dat dit niet leuk is. Dat is het zowel voor hen als ons niet. Maar we moeten het voor iedereen leuk houden en niet alleen voor een vijftal users van de 45240.

    We hopen dat jullie dit begrijpen,
    Faerie en de andere modjes. ^-^

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2011 - 13:57 ]


    Let the Night embrace you

    Zijn er mensen geband dan? :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Scandal schreef:
    Ik begrijp het. Gelijk hebben jullie.

    Soms gaat het er over. Ik kan zoiets negeren, maar ik weet dat weinigen dat 'karakter' ook hebben om dat te negeren.
    Het is natuurlijk erg voor hun vriendinnen. En waarschijnlijk krijg je weer topics dat de 'leuken' allemaal geband worden. Die topics zijn natuurlijk van de meelopers.

    Ik hoop van harte dat er niet teveel ophef hierover komt of misschien is dit beter gezegd: dat er niet meer ophef over komt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    failerd schreef:
    Ik snap wel waarom ze bans krijgen.
    Wel jammer dat er op zo'n gezellige sites zoveel bans gegeven moeten worden.


    Food.

    Wie zijn er geband? - nieuwsgierig
    Ik heb namelijk gemist.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Wie zijn er geband? - nieuwsgierig
    Ik heb namelijk gemist.

    Velen, kijk even in het banmeldtopic.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Quarterback schreef:
    Wie zijn er geband? - nieuwsgierig
    Ik heb namelijk gemist.

    LLDD, SEMISLEKKER, Kees, Dudeude, RockChicks, BAM, Maartan, Diaree, Burn, potlood en PEDOpas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    LLDD, SEMISLEKKER, Kees, Dudeude, RockChicks, BAM, Maartan, Diaree, Burn, potlood en PEDOpas.


    Oké, de helft ken ik niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Oké, de helft ken ik niet.

    SEMISLEKKER, BAM, potlood en PEDOpas zijn voor een dag geband. De andere namen die Renée net noemt, zijn andere accounts van hen.

    Ik heb weer heel wat gemist geloof ik :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Quarterback schreef:
    (...)

    Oké, de helft ken ik niet.


    LLDD, SEMISLEKKER, kees zijn alle 3 gaby

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:32 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wilde nog reageren op dat topic dat ze kinderachtig waren, maar ze waren allemaal al offline gegaan. Jullie hebben gelijk, het sloeg echt nergens op en ze profiteerden van de situatie dat de mods niet aanwezig waren. (cat)


    Olive

    Wat is er gebeurt dan?

    Ik was tot half 2 vannacht online, maar heb helemaal niks gemerkt. Waarover ging die ruzie en om welke users gaat het dan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat is er gebeurt dan?

    Ik was tot half 2 vannacht online, maar heb helemaal niks gemerkt. Waarover ging die ruzie en om welke users gaat het dan?


    Het was een hele domme ruzie in een topic


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    (...)

    Het was een hele domme ruzie in een topic



    eentje die niet te volgen was


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)


    eentje die niet te volgen was


    Voor mij wel


    (Be)lieve in (you)rself