• Hoihoi ^^

    Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een hele hoop topics gesloten en bans uitgedeeld. We hebben dit gedaan omdat een aantal users in een topic ontzettend hard off-topic gingen of het uitlokten. Toen we het sloten, maakten ze gewoon nieuwe topics en gingen net zo hard door.
    We hebben dus al die topics gesloten en hen een dagban gegeven, voor de rust te bewaren.
    Hun echte straf volgt wel later, want door de crash was er iets mis en waren we genoodzaakt een dagban te geven. Rutger zou dit inmiddels moeten opgelost hebben.

    Kijk, ik weet dat dit niet leuk is. Dat is het zowel voor hen als ons niet. Maar we moeten het voor iedereen leuk houden en niet alleen voor een vijftal users van de 45240.

    We hopen dat jullie dit begrijpen,
    Faerie en de andere modjes. ^-^

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2011 - 13:57 ]


    Let the Night embrace you

    Yousef schreef:
    (...)

    Voor mij wel


    Nee was het niet wij waren te druk bezig met welke kleurtje wij nou moesten gebruiken

    want rood is voor de mods
    blauw voor jelanie [[toch?]
    groen voor die andere wezentjes
    paars voor de beta's
    en oranje voor mij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is toch maar voor een dagje, dusja (krul)


    effort never betrays you

    Incognito schreef:
    (...)

    Nee was het niet wij waren te druk bezig met welke kleurtje wij nou moesten gebruiken

    want rood is voor de mods
    blauw voor jelanie [[toch?]
    groen voor die andere wezentjes
    paars voor de beta's
    en oranje voor mij..


    en ondertussen deelde ik popcorn uit en toch hield ik het bij


    (Be)lieve in (you)rself

    Owkee, naja, er is steeds vaker dit soort gezeur op Quizlet :( Echt heel zonde van de sfeer en ik erger me er ook dood aan...

    En die mensen weten zelf dat ze het zijn, maar houden niet op. Aandacht trekkers.. Maarja, ik zeg er maar niks van :X Ik bemoei me er liever niet mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb ik helemaal niet meegekregen maar het zal wel noodzakelijk zijn geweest (krul)


    -

    Wie heeft de bans eigenlijk gegeven? want ik vind het nogal vreemd dat er over iets zokleins meteen van die grote maatregelen genomen moeten worden. De moderators hadden ook wel even een topic kunnen maken met waarom andere mensen hun topics zomaar van Quizlet werden afgehaald, ipv mensen 'tijdelijk te bannen' op quizlet 'op orde' te brengen. Hierdoor is quizlet juist niet meer op orde.

    Traploper schreef:
    Wie heeft de bans eigenlijk gegeven? want ik vind het nogal vreemd dat er over iets zokleins meteen van die grote maatregelen genomen moeten worden. De moderators hadden ook wel even een topic kunnen maken met waarom andere mensen hun topics zomaar van Quizlet werden afgehaald, ipv mensen 'tijdelijk te bannen' op quizlet 'op orde' te brengen. Hierdoor is quizlet juist niet meer op orde.


    Topics zijn niet van quizlet af gehaald. En het was niet iets kleins. Er zijn bepaalde regels op het forum, die moeten nageleefd worden. En deze regels werden meer dan een klein beetje gebroken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dan kan ik me niet herinneren wat er 'groot' mis is gegaan. Want vergeleken met andere dingen, waar niks aan gedaan is. Leek dit me nogal behoorlijk klein. :'D Ik kan me herinneren dat er een topic aangemaakt is met de vraag Waarom alles gesloten werd, Die gesloten werd. En een ruzie? Die ook makkelijk gestopt kon worden. En toen Boem, van quizlet af? Oke dan.

    Waar hebben we de bemiddelaars dan voor ;D Als er gewoon mensen af worden gegooit door mod's die het er blijkbaar niet helemaal mee eens zijn.

    Genius schreef:
    Heb ik helemaal niet meegekregen maar het zal wel noodzakelijk zijn geweest (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zo, en word ik verondersteld het te snappen? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    Heb ik helemaal niet meegekregen maar het zal wel noodzakelijk zijn geweest (krul)


    Opgeven is geen optie.

    Papercut schreef:
    (...)
    LLDD, SEMISLEKKER, Kees, Dudeude, RockChicks, BAM, Maartan, Diaree, Burn, potlood en PEDOpas.

    waarom zijn hun geband? ik heb wat gemist


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    waarom zijn hun geband? ik heb wat gemist

    nee nie SEMISLEKKER Ö


    Shoganai i ne~

    -

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 16:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor