• Ik heb zojuist de raarste droom ooit gehad...
    Ik was in een rare alternatieve winkel met mijn vriendje, want ik was een meisje, haha. We keken kleren ofzo en toen liepen we ineens door een balzaal. Er waren mensen in hele rare kleding, maar de zaal was net een versierde gymzaal die huge was en er was bijna niemand. Toen zag ik ineens het meisje dat ik leuk vind langs lopen met een jongen, ook naar de balzaal en toen werd ik jaloers, haha. Maar toen werd ik afgeleid door mijn moeder in een ochtendjas die met een kop thee voorbij liep. Mijn vriendje was ineens weg en ik was de lang verloren zoon ofzo, die er nooit was geweest. Dus ging ik met mijn moeder mee naar een soort koepeltje met ramen waar we thee gingen drinken. Mijn moeder stond op om nog meer thee te halen en toen moesten we weg, zei mijn vader. We gingen in een hele kleine auto met mijn zusje erbij. En we waren meteen op de weg, haha. Mijn vader reed steeds bijna de afgrond in en reed bijna fietsers aan. Toen zei ik tegen mijn vader: 'Je weet toch dat we op het fietspad rijden?' Maar terwijl ik dat zei, besefte ik dat we op een fiets zaten. En toen werd ik wakker.
    Dat was zo vreemd.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 9:40 ]


    You're all I need

    Hahah ik vind het eigenlijk best wel grappig! Zulke rare dromen heb ik ook altijd, dat is niet erg hoor, maak je maar geen zorgen haha. Misschien was er gewoon een beetje fantasie in je hoofdje opgeborrelt! :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    wtf, ik heb ook vaak zulke rare dromen, maar dit is wel heel vaag! xD


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Haha mijn droom was ook al zo vaag:

    Ik ging iedereen met wie het goed kon vinden op Q meeten. Alleen eentje kende ik niet. Anyway, toen werd er eentje verliefd op een jongen en die kregen met elkaar en toen waren wij opeens nog maar met zijn drieën. Toen was ik opeens thuis en binnen 1 seconde was ik bij Gaby die niet kon komen. Ze zij nog wat enzo maar dat weet ik niet meer. Toen was ik weer terug bij die meeting.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar toen werd ik afgeleid door mijn moeder in een ochtendjas die met een kop thee voorbij liep.
    Daar lag ik echt plat om :P
    Droombetekenissen? Probeer hier der maar eens bij te vinden xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Best wel grappig. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hahahaha!
    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    Your make-up is terrible

    Die droom is indd vaag. xD Ik heb geen idee wat ik heb gedroomd. De hele nacht is 1 zwart gat voor mij. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    MyRainbow schreef:
    wtf, ik heb ook vaak zulke rare dromen, maar dit is wel heel vaag! xD


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Mijn vader reed steeds bijna de afgrond in en reed bijna fietsers aan. Toen zei ik tegen mijn vader: 'Je weet toch dat we op het fietspad rijden?' Maar terwijl ik dat zei, besefte ik dat we op een fiets zaten.
    > Geweldig stuk! x'D
    Ik heb ook zo'n rare dromen. In dromen kan je alles! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    Mijn vader reed steeds bijna de afgrond in en reed bijna fietsers aan. Toen zei ik tegen mijn vader: 'Je weet toch dat we op het fietspad rijden?' Maar terwijl ik dat zei, besefte ik dat we op een fiets zaten.
    > Geweldig stuk! x'D
    Ik heb ook zo'n rare dromen. In dromen kan je alles! :'D



    Ja, dat was echt een wtf moment in mijn droom. x'D


    You're all I need

    Impression schreef:
    Hahah ik vind het eigenlijk best wel grappig! Zulke rare dromen heb ik ook altijd, dat is niet erg hoor, maak je maar geen zorgen haha. Misschien was er gewoon een beetje fantasie in je hoofdje opgeborrelt! :Y)

    Hahaha oke heel raar x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    lol xD

    ik droomde vannacht dat mijn moeder bevriend was met mijn franse docente! :S

    Ik vind het wel een coole droom.
    Tenzij je je moeder eng vindt...xD.


    Food.

    hahahaha, oke dat is raar.
    ik heb een keer gedroomd dat ik een mega grote bubbel was =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3