• Ik zou vandaag samen met mijn vader een film kijken. Gewoon, omdat we dat vroeger vaker deden en het al een lange tijd geleden is. Wel, nu gaat dat niet door. En niet te geloven waaróm. Omda-had, de 'course' bezig is. (cat) Kommm nu? DE COURSE? Nu gaat hij dus een ùùr aan een stuk kijken naar fietsende mensen die elkaar voorbij steken en -als je dan geluk hebt- vallen? Ik zou dus al -moest ik geïntresseerd zijn in wielrennen- genoeg hebben aan de uitslag op teletext ofzo. Maar neen, hij móet de héle fockin' course zien. x'd
    Is dat niet ontzettend saai?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het is toch voor een wereldbeker dat ze aan het fietsen zijn, niet? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omg hier ook.
    Wat valt er nu te zien aan 'de koers'? Eer-lijk!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, daar ben ik het mee eens, haha.

    Typisch. x]
    Ik vrees dat je een andere keer moet kijken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rooftops schreef:
    Het is toch voor een wereldbeker dat ze aan het fietsen zijn, niet? :'D

    En dan nog, je hebt evenveel aan teletext. & In het nieuws zullen ze ook nog wel enkele beelden laten zien -'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ach hij vind kennelijk van niet,ieder zijn hobby. Er zijn vast ook wel dingen die hij niet leuk vind en jij wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap dat niet! Mijn vader (en broer) kijken de minst boeiende programma's. En vooral sport. Schaatsen vind ik ook niet boeiend, de hele tijd hetzelfde ;D


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    En dan nog, je hebt evenveel aan teletext. & In het nieuws zullen ze ook nog wel enkele beelden laten zien -'


    Dat is waar. Maar die venten kijken het gewoon graag, ik snap ook niet waarom. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maar die venten kijken het gewoon graag, ik snap ook niet waarom. :'D

    Inderdaad, het valt niet te snappen ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gelukkig kijkt mijn vader niet zulke dingen_O_


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Welkom in mijn wereld, mijn papsie is wielrennen verslaafd. Die moet ook de héle race zien -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    wielrennen is boooooooooooooring :')


    Ligt and Darkness are both very different..

    Exercitus schreef:
    Ach hij vind kennelijk van niet,ieder zijn hobby. Er zijn vast ook wel dingen die hij niet leuk vind en jij wel.


    en

    LoveMonster schreef:
    Ik snap dat niet! Mijn vader (en broer) kijken de minst boeiende programma's. En vooral sport. Schaatsen vind ik ook niet boeiend, de hele tijd hetzelfde ;D


    Schaatsen en wielrennen zijn inderdaad best wel saai. Word inderdaad wel leuker als er iemand onderuit gaat. Vooral bij wielrennen. Vooral in het peleton (die grote groep meestal in het midden) als daar 1 onderuit gaat, gaan er minstens 10 mee :D _O_

    Hey, ik vind voetbal ook oersaai en me broertje moet het altijd kijken. Wielrennen/schaatsen vind je misschien niet leuk om te zien, maar misschien vind hij het wel erg spannend :) er komt vast nog wel een andere keer dat je de film kan kijken.

    Lol, mijn ouders kijken dat altijd, plus alles van schaatsen x'D Echt, op den duur gaat dat pas vervelen. Elke dag bij Tour de France 5 uur wielrenne.


    Your make-up is terrible