• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Wanneer komt Daryl weer online?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose zuchtte. 'Modeste, ze vond je leuk en ze kon het niet hebben dat wij samen waren, dus maakte ze een liefdesdrankje, Sarita en ik kwamen er gelukkig optijd achter, maar Sarita was natuurlijk woedend, dus ja nu dus nog steeds en dat is er dus gebeurd' zei Rose.

    Modeste stond op en liep weg uit haar vaders kantoor. Opweg naar de leerlingenkamer keek iedereen haar boos aan. Ze slikte. Tuurlijk door dat gevecht had ze heel haar reputatie verpest.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean zuchte.
    'Heb ik je weer pijn gedaan,' zei hij verdrietig. 'Waarom kan ik nooit mijn beloofdes nooit na komen?' Hij keek Rose aan. 'Het wacht echt niet mijn bedoeling. Er zei steeds een stemmetje in mijn hoofd dat ik van jou hield. Allen de betovering was te sterk.

    Fred keek Modeste na. Hij stond op en liep de kamer uit. Het was stil in de gangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ruby
    Ruby viste de foto uit haar zak, aangezien ze wist dat je vaak op je oduers leek, en liet die zien aan Hermelien :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Het was niet jou schuld Dean, ik hou nog steeds van je maak je maar geen zorgen' zei Rose terwijl ze Dean een kus gaf.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hermelien schrok. Ruby leek op de vrouw van de foto. 'Wie zijn deze mensen?' vroeg ze aan Ruby.

    Ik ga nu douchen enzo, dan kom ik hoop ik nog even kijken en om 8 uur ga ik bij een vriendin sieren en dan gaan we op stap dus misschien tot morgen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sure, das okay. Have fun. Morgen ben ik er btw bijna niet he,
    check mijn profiel ;)


    Ruby
    Ruby keek beetje verbaasd toen de vrouw schrok. ,,Mijn ouders.'' legde ze uit, ze vroeg zich af of het slecht was ofzo omdatr de vrouw zo schrok.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hermelien keek het meisje met grote ogen aan. De personen op de foto waren Luna Leeflang en Draco Malfidus. 'Dat kan niet.' zei ze sprakeloos.

    Ik ben er toch nog even, de badkamer was nog niet warm :p
    Is het goed als hermelien zegt dat het draco is en dan flipt james nog meer op scor?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik moet eten xD

    Hahha, is prima.

    Ruby
    ,,Wat..?'' ze zat nu op het puntje van haar stoel en keek nieuwsgierig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Je ouders zijn Loena Leeflang en Draco Malfidus.' hoorde James professor Griffel zeggen. Hij schrok. Draco Malfidus! Was Ruby's vader die moordenaar? Dat kon niet!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ruby
    Ze liet de woorden even op zich inwerken en herinnerde zich het toen vaagjes weer, zew knikte en keek naar James die er nogal geschrokken uit zag. ,,Iets mis..?'' vroeg ze voorzichtig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben nu bij die vriendin en ik heb geen idee wat ik moet zeggen, dus tot morgen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dean keek Rose aan.
    'Nee, maar toch,' zei hij. Het rotte gevoel ging niet weg. Hij wilde zelfs Modeste helpen in plaats van zijn eigen tweeling zus!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose streelde Dean's gezicht. 'Rustig maar, je kon er echt niets aan doen, ik ben niet boos op je en ik weet zeker dat Sarita dat ook niet is, die is is boos op Modeste dus maak je alsjeblieft geen zorgen Dean, ik wil je niet zo verdrietig zien.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    x7UP schreef:
    Ruby
    Ze liet de woorden even op zich inwerken en herinnerde zich het toen vaagjes weer, zew knikte en keek naar James die er nogal geschrokken uit zag. ,,Iets mis..?'' vroeg ze voorzichtig.


    'Ja, er is iets mis!' gromde James. 'Eerst ontdek ik dat mijn zusje samen is met de zoon van Malfidus en dan kom ik erachter dat het ook jou vader is!'
    Sorry, ik ben doodmoe -ik heb van 3 tot 7 geslapen en toen van half 9 tot 1 gestaan- dus ik ga sffs slapen


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn