• Ik ben echt blij dat ik Justin bieber binnen 2 maandjes ga zien!.
    Okee nee ik ben niet zoon hyper kind die ga huilen en mensen gaat slaan voor JB. Maar toch ik ben al zo lang fan van hem zelfs voor dat hij beroemd was enjaa dan is dat toch iets speciaals.

    Oke nu ga ik iets deftig zeggen voor dat er misschien een ruzie ontstaat tussen een hater en een belieber. Wie is er ook blij als je je idool gaat zien?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 12:17 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik word helemaal blij als ik Chris Martin zie. Haha :'D En vooral als 'ie gaat zingen. Soms kan 'ie me wel ontroeren. Lool. Ik wil niet te sentimenteel doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ging hem ook zien met mijn vriendin, maar na een kleine ruzie heeft ze mijn ticket aan haar andere vriendin gegeven en gaan ze met z'n tweeën.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    Ik ging hem ook zien met mijn vriendin, maar na een kleine ruzie heeft ze mijn ticket aan haar andere vriendin gegeven en gaan ze met z'n tweeën.

    Omygod dat is erg weeetje!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ga All Time Low zien en Katy Perry, super veel zin in!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga 15 Oktober Nick & Simon voor de derde keer zien. Hoevaak ik hun nummers ook luister, ze vervelen me echt nooit.
    Zelfde geld voor hardcore & hardstyle feesten. Elke x kan ik wel janken als ik er geweest ben, zo mooi.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou ook blij zijn mijn idool te zien (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Caitriona schreef:
    Ik ging hem ook zien met mijn vriendin, maar na een kleine ruzie heeft ze mijn ticket aan haar andere vriendin gegeven en gaan ze met z'n tweeën.


    Ohhh dat is zoooo lullig!!!


    BTW; ik zou JB ook wel willen zien. In het echt zeg maar. :)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 21:03 ]


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Bij TH ging ik ook huilen de 1e keer :')


    -

    Als ik bij 30 Seconds To Mars ben, ben ik echt helemaal in de wolken haha. Zo erg dat ik me na een tijdje de helft niet meer herinner. D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben al aan het aftellen tot All Time Low, Taylor Swift en Justin Bieber haha, niet normaal hoe lang ik me daar al op verheug ;$


    Hope goes lost but never dies.

    Caitriona schreef:
    Ik ging hem ook zien met mijn vriendin, maar na een kleine ruzie heeft ze mijn ticket aan haar andere vriendin gegeven en gaan ze met z'n tweeën.

    Dat is zo hard genaaid. Serieus, ik zou dat echt niet pikken. Wat een klotekind (cat)(cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Caitriona schreef:
    Ik ging hem ook zien met mijn vriendin, maar na een kleine ruzie heeft ze mijn ticket aan haar andere vriendin gegeven en gaan ze met z'n tweeën.

    OMG, dat is gemeen! Heb je al tegen haar gezegd dat dat gemeen is?


    Felix

    Ik barstte in tranen uit bij Tokio Hotel, hehe 4 jaar lang smachten naar het moment dat je ze ziet en dan zie je ze, begin je te huilen :'D


    -

    reyon schreef:
    Ik zou ook blij zijn mijn idool te zien (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Maaskantje schreef:
    Als ik bij 30 Seconds To Mars ben, ben ik echt helemaal in de wolken haha. Zo erg dat ik me na een tijdje de helft niet meer herinner. D:


    aaaahhh ik ook.. Ik heb ze nu voor het eerste keer gezien, whaaa ik was zo helemaal met mijn hoofd op de rozewolken.. Maar ik wist alles nog xD Hihihi

    Maaskantje wie vind jij knap van 30 seconds to mars dan??


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.