• echt héél dom, maar wat doen jullie als jullie s'avons niet kunnen slapen en liggen te piekeren over iets en je geraakt echt niet in slaap! ik heb daar dus echt veel last van!

    ik ga dn alty agtr de pc zittn & Dool dn wat rond op quizlet. mss komde ng wel een goeie serie tgen ofzo ;D

    Ik maak een soort verhaaltje in mijn hoofd en zet zachte muziek op ofzo..


    My fairytail stinks, does yours?

    ik zet meestal muziek op..


    Je moet worden wie je bent.

    Nou dan ga ik tv kijkenxD
    En dan kan ik nietmeer slapen dan ben ik dan nog wakker tot 7uur smorgens en dan probeer ik te pitte vandaag kon ik helemala niet slapen bleef ik wakkeer tot half 10 smorgens-_-' ik vind dat heel erg ...

    Nagaan waarom je je drukt maakt:).. Dat proberen op te lossen..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    jah ik heb da ook maar nagaan waar ik me druk ovr maak zijn wel heel veel dingen die ik niet zo 1 2 3 kan oplossen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik pak dan altijd iets om te lezen of ik kijk weer naar mijn posters van Bill,ja het klinkt dom maar dan kom ik altijd tot rust xD


    Lalalalalalalala.

    jah ik heb da ook maar nagaan waar ik me druk ovr maak zijn wel heel veel dingen die ik niet zo 1 2 3 kan oplossen
    Nee maar je kunt het wel proberen naast je neer te leggen door tegen jezelf te zeggen.. Dat los ik morgen op. Nu ga ik slapen en dan gewoon langs je neer proberen te leggen.. Ik weet het het is moeilijk. Maar dat is wel de beste manier. Of inderdaad even iets lezen.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik de de laatste paar dagen ook nite slapen.. heel vaag.. meestal ga ik lezen ofzo


    <3

    BELLENBLAZEN, nee serieus, die staat naast mn bed, en dan ga ik bellenblazen:X


    You'd took my breath but I'll survive.

    Gewoon denken aan iets dat je vandaag gedaan hebt. xD

    -Proberen te slapen
    -iPod luisteren
    - TV kijken


    I live for the applause, you will die for it.

    BELLENBLAZEN, nee serieus, die staat naast mn bed, en dan ga ik bellenblazen:X
    Wat hip! Das ook een fantastisch idee!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ipod luisteren , val ik altijd van ik slaap xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Als ik wil slapen denk ik meestal nergens aan ^^


    Your make-up is terrible