• Ik ben echt blij dat ik Justin bieber binnen 2 maandjes ga zien!.
    Okee nee ik ben niet zoon hyper kind die ga huilen en mensen gaat slaan voor JB. Maar toch ik ben al zo lang fan van hem zelfs voor dat hij beroemd was enjaa dan is dat toch iets speciaals.

    Oke nu ga ik iets deftig zeggen voor dat er misschien een ruzie ontstaat tussen een hater en een belieber. Wie is er ook blij als je je idool gaat zien?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 12:17 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jaaa ik ga volgende week naar McFLY waar ik zo'n 4 jaar fan van ben (geweest). Dus daar heb ik wel heeel erg zin in!


    There are several things that I have been doing wrong.

    Caitriona schreef:
    Ik ging hem ook zien met mijn vriendin, maar na een kleine ruzie heeft ze mijn ticket aan haar andere vriendin gegeven en gaan ze met z'n tweeën.

    Zo jezus, dat is zo achterlijk! Meppen dat wijf (cat) Oke grapje, lol.

    Zelf weet ik wat je bedoelt, ik kan echt niet wachten op Taylor Swift :Y)

    ik heb al xavier samuel en ashley greene ontmoet, echt ontmoet, drmee gepraat enzo, dus da was al de max :D en in 44 dagen ga ik nr Taylor SWift, en toen ik een tweet kreeg van Kellan heb ik de hele nacht ni geslape omda k zo hyper was xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik was verschrikkelijk blij toen ik Tokio Hotel voor het eerst zag, dit klinkt misschien raar, maar toen voelde ik me compleet, en de tweede keer barstte ik in tranen uit, van geluk, natuurlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Qlimax schreef:
    Ik ga 15 Oktober Nick & Simon voor de derde keer zien. Hoevaak ik hun nummers ook luister, ze vervelen me echt nooit.
    Zelfde geld voor hardcore & hardstyle feesten. Elke x kan ik wel janken als ik er geweest ben, zo mooi.


    Aaa, ik heb het ook met Nick & Simon! Ga jij naar sir?

    Ik wil ooit nog een keer naar Michael Bublé.
    Hij kan zo mooi zingen <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Bah ik wil ook naar JB. ;3 Maar ik kan me het heel goed voorstellen: dat je na een hele lange tijd foto's en filmpjes aanbidden hem gewoon echt gaat zien. Wauw. Nu wil ik écht!


    It's time to be happy again.

    Een wijf van mijn klas gaat wenen als je zegt dat JB lelijk is XD


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het geweldig vinden mocht ik een wedstrijd zien van FCB en dat David Villa dan speelt.
    Maar hetzelfde geld voor een Muse concert.
    Ik zou het zó geweldig vinden als ik een van die 2 dingen zou meemaken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik denk dat iedereen wel blij wordt als je, je idool gaat zien. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hoi


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik, want in juli ga ik eindelijk Arctic Monkeys nog eens live zien. En dat is straks toch al vijf jaar mijn favoriete band dus dat mag wel. (krul)