• Ik maak ze wel want ik verveel me toch.

    Naam van je story;
    Fotos;
    Stukje beschrijving van je story 'Hoeft niet maar is wel makkelijker voor mij.' ;
    Gemixt of naast elkaar of gewoon 1 foto?;

    Voorbeelden? ga ik naar me fotos op me profiel (;

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 14:45 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hai zou je er 1 voor mij willen maken?
    dit is de info :



    Naam van je story; Animal Love
    Fotos : iets met Wolverine en Sabretooth (als je niet weet wie het zijn tik je het maar ik google afbeeldingen)
    Stukje beschrijving van je story :Ann diamond (mutant) zit in een mutantenleger en moet missies volbrengen voor 'project X'. maar ze wordt verliefd op twee mutanten moet ze de ene kiezen of maakt ze dan de verkeerde keuze?. Wolverine en Sabretooth komen ook voor.

    Gemixt of naast elkaar of gewoon 1 foto? : mag je zelf kiezen wat je leuker vind staan

    ik wil graag verrast worden. als je meerdere ideeën hebt maakt dat niet uit (dus dat je 2 foto's hebt ofzo en je ze allebei mooi vind mag je ze allebei sturen)
    als je er klaar mee bent wil je het dan in een pb sturen?
    volgens mij heb je nu wel genoeg info

    xxx


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Naam van je story; In Love With The Prince Of Darkness
    Fotos; Deze vrouw en Deze man
    Stukje beschrijving van je story ;Mijn naam is Irina van Helsing.
    Ik ben de dochter van Abraham van Helsing en Anna Valerious.
    Hun namen zijn je misschien wel bekend, aangezien mijn ouders wereldberoemde vampierenjagers waren rond het jaar 1875.
    Helaas is mijn moeder gestorven tijdens een gevecht met de koning der vampieren.
    Graaf Vladimir Dracula..
    Mijn vader was zo kapot van verdriet dat hij verblind door woede en pijn het opnam tegen hem.
    Hoe sterk mijn vader ook was, hij sneuvelde in het gevecht.
    Ik was toen amper 8 jaar.
    Vanaf dat moment zwoer ik mijn ouders te wreken en een einde maken aan de tirannie van die vuile bloedzuiger. (dat is de proloog)
    Gemixt of naast elkaar of gewoon 1 foto?; Wil je beiden doen? Dan kan ik kijken welke ik het mooiste vind :)
    Extra: Kan er de titel ook nog bij ?
    Dankje ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hi,

    zou je een cover voor mijn story willen maken?

    The masquerade ball. ~ Justin Bieber


    Macy is de dochter van de rijke Harrold Drues, een getalenteerd piano speler. Ze wonen in een groot huis en ze heeft alles wat ze wil. Ze zit op een privéschool, heeft vriendinnen, ... Haar vader geeft op een dag een feest, het gemaskerd bal. Er komen zoals altijd rijke vrienden van haar vader. Ze ontmoet ook een jongen, Justin. Ze weet niks van hem, alleen dat hij goed kan zoenen. Will she ever find him, and what if she find him?

    ____

    Foto mag jij kiezen, weet niet echt iets. En als je het gemixt doet of zo.

    xxx

    Naam van je story; Sometimes I'm really proud to be Dutch.

    Foto's; Een foto van dit meisje, en een foto van Rafael van der Vaart maar misschien dat je zelf even moet zoeken voor een geschikte foto dan. En heeeeeeeel misschien voetbalveld?

    Stukje beschrijving van je story; Emma Dijksma studeert in Amsterdam aan de opleiding voor fysiotherapeut. Ze heeft voor één jaar een stageplek nodig en krijgt een stageplek aangeboden bij het Nederlandse voetbalelftal. Zo'n kans laat Emma zich niet voorbij schieten en neemt gelijk het aanbod aan. Ze moet aanwezig zijn bij de trainingen en wedstrijden van het Nederlands voetbalelftal en de spelers op vangen tijdens een blessure of nederlaag. Al gauw krijgen de voetbalspelers een hechte band met Emma en is de sfeer gemoedelijk, maar dan verwatert de lijn tussen vriendschap en liefde.

    Gemixt of naast elkaar of gewoon 1 foto?; Naast elkaar of gewoon 1 foto, kan je beiden doen want dan kan ik zelf kiezen wat ik het leukst vind.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    he wil je voor mij een maken

    de titel volcano disaster twilight het gata dus over twilight das duidelijk xD maar er is meer ze wonen gewoon in forks en dichtbij staat yellowstone national park en zoals de titel al doet vermoeden barst ie uit ik heb het plaatje al maar op de een of andere manier doen ze het niet bij mij heel raar

    dank je Misserrin


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Naam van je story; Never meant to let you all down (TH),
    Fotos; ik zou graag een foto van Tokio Hotel hebben. Van het leisje weet ik zo niet welke.
    Stukje beschrijving van je story 'Hoeft niet maar is wel makkelijker voor mij.' ; Yocey Luna is de beste vriendin van alle Tokio Hotel bandlededen. Tenminste tot voor kort. Ze drijven steeds verder uit elkaar door de tours. Kunnen ze hun vriendschap nog redden?
    Gemixt of naast elkaar of gewoon 1 foto?; maakt niet uit liefst niet gemixt

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 15:44 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    wil je een cover voor mij maken??????
    de story heet:the perfect rose

    en ik zou graag http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i768.photobucket.com/albums/xx322/Themrsawesome/13.jpg&imgrefurl=http://rise-andshine.blogspot.com/2008_08_26_archive.html&usg=__CCZN-Is36EvVv1KMXiFAtmb8eIQ=&h=600&w=492&sz=23&hl=nl&start=107&zoom=1&tbnid=R9slmob3P1ba4M:&tbnh=128&tbnw=103&ei=oMo5TeTACIntObj9uZgL&prev=/images%3Fq%3Dtaylor%2Blautner%2Bshirtless%2Bsmiling%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2TSEG_nlNL359%26biw%3D1003%26bih%3D569%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=464&oei=b8o5Td2HB9HoOfuC8fQK&esq=8&page=7&ndsp=16&ved=1t:429,r:4,s:107&tx=63&ty=83deze ennn [url] http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.topnews.in/files/megan-fox-55665.jpg&imgrefurl=http://www.topnews.in/are-megan-fox-and-shia-labeouf-item-2184147&usg=__UX8tXAL_jQ8L2KRvoAF7swsQ4N4=&h=500&w=375&sz=105&hl=nl&start=59&zoom=1&tbnid=oksUqXii8EA_AM:&tbnh=140&tbnw=103&ei=F8s5TdqfPIvsOaHXxLUL&prev=/images%3Fq%3Dmegan%2Bfox%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2TSEG_nlNL359%26biw%3D1003%26bih%3D569%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=497&oei=Ccs5TYLkJcygOrnP9PsK&esq=4&page=4&ndsp=20&ved=1t:429,r:9,s:59&tx=61&ty=75[/url] erin willen....en dan beetje met de hoofden dicht bij elkaar+ de titel erin als t kan:$:$


    douw je hoofd in de afvalbak en ruik je toekomst