• Ja ik moet een presentatie geven over de media invloed op de jeugd, en moet ik afsluiten met een stelling en dan argumenten voor en tegen mijn stelling bedenken. Nou heb ik dus allemaal al uitgelegd wat media is enzo maar kom niet uit mijn argumenten/
    Stelling
    Programma's zoals bijvoorbeeld Oh Oh Cherso of New kids geven een verkeerd beeld aan de jeugd.

    Voor:
    - Zo’n programma wordt door veel mensen bestempeld als normaal, en wordt door veel mensen ook zo gezien. --> verkeerd beeld aan de jeugd
    - Jongeren gaan zich dingen aantrekken die ze zien in programma’s en denken dat ze niet stoer zijn als ze hier niet aan mee doen
    -


    Tegen
    - Jongeren kunnen zelf wel zien wat normaal is en wat niet.
    -

    Zoals jullie al zien moet ik meerdere argumenten hebben, dus nu heb ik jullie hulp nodig, heeft iemand nog enig idee,van argumenten voor en tegne?
    xx.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 15:11 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha mijn titel is wel dreigend zeg.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Voor: Jongeren laten door hieraan mee te doen meer hun normen en waarden verslonzen. (Bijv. bij ons in de klas doen al die jongens nu new kids na terwijl ze eerst gewoon rustig en vriendelijk waren)

    Tegen: Ze zouden op deze leeftijd zelf moeten kunnen inschatten of een programma te veel invloed op hen heeft.

    daphnetje3 schreef:
    Voor: Jongeren laten door hieraan mee te doen meer hun normen en waarden verslonzen. (Bijv. bij ons in de klas doen al die jongens nu new kids na terwijl ze eerst gewoon rustig en vriendelijk waren)

    Tegen: Ze zouden op deze leeftijd zelf moeten kunnen inschatten of een programma te veel invloed op hen heeft.

    Dankje!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.