• JA echt serieus NIET normaal gewoon! Wij kwamen voor het tweede uur op school: stonk het echt vermoordend in de kantine echt niet normaal gewoon! -ja ik val in herhaling(nerd)- Het kwam dus uit de meisjeswc's haha. Ik denk dat het een stinkbom was ofzo. Maar de mensen die het 1ste uur naar school moesten die hebben het niet gemerkt omdat de stank er toen nog niet was. Maar als je langs die wc's liep jonge, KOTS. Maar ze deden er niks aan o.o


    when words fail, music speaks.

    illll(puh)


    love is in the air... but i can't fly

    Dat is bij ons ook heel vaak zo. En dan in een trappenhuis, dan ruik je het op 3 etages ö


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hahahahaa :'D
    Ik vind stinkbommen geniaal x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat doen ze ieder jaar wel een paar keer bij ons. Ben bijna aan die rotte eieren lucht gewend x')


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha, dat doen die jongens bij ons op school ook altijd in de gang, zo'n stinkbom. Echt verschrikkelijk ranzig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb er ooit eentje in de jas van een meisje gegooit toen ik er ruzie me had.Ze stonk helemaal naar rotte eieren.Best wel gemeen, haha -a-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Ik heb er ooit eentje in de jas van een meisje gegooit toen ik er ruzie me had.Ze stonk helemaal naar rotte eieren.Best wel gemeen, haha -a-
    Ahahaha :$. ik vind je lief hoor -slijm- haha


    when words fail, music speaks.

    Closure schreef:
    Ik heb er ooit eentje in de jas van een meisje gegooit toen ik er ruzie me had.Ze stonk helemaal naar rotte eieren.Best wel gemeen, haha -a-


    kijk, dat is nou gewoon geniaal, dus dat maakt niet uit:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Dat doen ze dus bij ons op school niet :Y)
    Ik zit op zo'n saaie en brave school (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Vooral toen ik nog in de onderbouw zat op het VMBO deden ze dat bij ons geregeld. Op z'n minst 1 keer per maand. In de laatste jaren is het echter afgezakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tijd geleden bij ons in het trappenhuis, nou die geur gaat daar echt niet snel weg :')


    -

    Overboard schreef:
    (...)Ahahaha :$. ik vind je lief hoor -slijm- haha



    Oooh, echt waar? -a-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    bij ons roken ze in de toiletten, en handelen ze hun illegale zaakjes af, soms gooien ze natte proppen tegen het plafond, wordt er op de muren geschreven, en werden er laatst zelfs menden gefilmd op het wc, maar een stinkbom hadden we ng niet, nee

    schreef:

    oké, dat was niet de bedoeling om 2X te posten

    Bij ons gebeurt dat zelden of nooit.