• Ik heb wéér twee ideeën voor een verhaal, maar ik ben er al met 3 bezig waarbij is eigenlijk ookal niet meer 2 aan het schrijven ben. En ik maak er al nooit een af haha. Maar ik zal er voorlopig niet aan gaan beginnen haha.

    Heb jij vaak ideeën voor verhalen?

    Té veel ideeën, maar geen idee hoe ik alles moet schrijven


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik krijg er heel vaak. Vaak 5 in de week ongeveer. Die typ ik dan word.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, daar begin ik vaak dan ook aan en zodoende ben ik meestal met een stuk of 4 tot 6 verhalen tegelijk bezig. :'D
    Hoewel ik meestal wel veel meer ideeën nog heb, maar ik probeer niet teveel tegelijk te doen. Dan slaap ik helemaal nooit meer. ;-;


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    Ja, daar begin ik vaak dan ook aan en zodoende ben ik meestal met een stuk of 4 tot 6 verhalen tegelijk bezig. :'D
    Hoewel ik meestal wel veel meer ideeën nog heb, maar ik probeer niet teveel tegelijk te doen. Dan slaap ik helemaal nooit meer. ;-;


    Vaak als ik aan een nieuw verhaal begin vergeet ik het verhaal waar ik daarvoor mee bezig was, terwijl ik daar dan eerst weer zo enthousiast bij was. En bij elk verhaal denk ik 'Dit keer ga ik hem écht afmaken.' maar dat doe ik nooit XDD

    RINGDINGDONG schreef:
    Té veel ideeën, maar geen idee hoe ik alles moet schrijven


    Me so good.

    Schrijf ze op, als een samenvatting zodat je er later mee verder kan :)

    RINGDINGDONG schreef:
    Té veel ideeën, maar geen idee hoe ik alles moet schrijven


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zet al mijn ideeën in een word-bestand. Ik typ ze pas uit als ik met mijn andere verhaal klaar ben. Ik zet ze ook pas online als het af is omdat ik ook de neiging heb middenin een verhaal te stoppen met schrijven.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb dat wel, maar niet heel vaak. Ik schrijf het liefs ook maar aan 1 verhaal tegelijk.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    ik schrijf ook maar het liefste 1 verhaal. en als ik nog een verhaaltje heb bedacht, dan schrijf ik alvast de titel en activeer ik die nog niet totdat ik de eerste verhaal af heb.


    The happiest girl