• Hebben jullie ook zo'n leraar frans, die beloofd dat hij de cijfers invoerd op magister terwijl ze er na 3 maanden nog niet op staan? Nou, ik dus wel. Ik sta nu een half jaar al een 5.1 omdat hij nooit onze cijfers invoerd, en ik haat hem gewoon heel erg. Dat wou ik even kwijt.

    Adios amigos <3
    (dance)


    Music is what feelings sound like

    Whahah dat hebben wij bij engels pff

    Mijn vader word bijna iedere maand gebeld door m'n mentor en waarom?
    omdat dat mens te lui is de cijfers in te voeren

    Wij hadden vorig jaar een lerares Frans die de toetsen niet verbeterde, of er toch heel lang over deed.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Frans is gewoon ontzettend moeilijk ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Frans is gewoon een kuttaal


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik begin niet eens over mijn Frans docent. Dude, ik kan een boek van 500 pagina's schrijven over hoe kneuzig hij is.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    @Steampunk

    maak er een story over?

    (yeah)


    Music is what feelings sound like

    Beter dan Duits in ieder geval.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat heb ik niet bij frans maar bij science , het duurt verdomme zo lang voordat hij onze cijfers invoert en soms ook bij duits (duivel)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Omg ik had in de eerste een gast die half frans praatte
    Ik snapte neit wanneer hij frans deed of nederlands, ik hoorde geen verschil
    Ik stond door hem een onvoldoende
    Ik heb bij een juf een cijfer gekregen van vorig jaar, ze was het vergeten:|


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Onze vorige Fransleraar vond ons een zwakke klas. Daarom geeft hij ons nu niet meer les. --'
    de loser


    Me so good.

    Dat hadden wij ook bij nask1(natuurkunde).
    Die vrouw kon ons niet meer aan,
    en toen zei ze dat ze ons geen les meer kon geven
    vanwege haar opleiding
    dus ze ging nog maar 2 klassen les geven.
    ^^ maar niet heus
    ze geeft al haar klassen nog les,
    behalve die van ons xD


    Music is what feelings sound like