• Veel zijn niet blij met hun haar.. veel wel..
    nu wil ik wel eens weten of jij Qletter er blij mee bent of niet



    ik zelf by the way wel..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Mwa. Ik ben geadopteerd uit China, dus heb zwart/donkerbruin haar.
    Ik zou liever gwn donkerbruin willen hebben ofzo. x]

    Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Die klote kapper heeft me haar verpest. En nu wacht ik al meer dan twee weken, dat ik het weer in een schuine lok kan kammen. En het is nog steeds te kort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jaa, als het gestyld of gekruld is, dan wel. Zolang het goed ligt ben ik tevreden, maar ja. Zoals iedereen waarschijnlijk heb ik wel eens bad hairdays..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Best wel ja :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    redelijk, ik ben wel blij met de kleur enzo maar mijn pony (frou) is te lang dus die valt niet goed meer..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    joah !
    tenzij er knopen in zitten als ik heb geslapen en Ruben-dé-borstel niet helpt. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    het valt wel mee (:
    Ik heb namelijk een paar kleuren bruin/blond, sommigen denken dat ik mijn haren verf, maar dat doe ik dus niet(:
    Alleen mag het van mij óf krullend óf stijl, maar niet ertussenin..
    &al mijn elastiekjes gaan kapot, omdat mijn haar te dik is O.o


    Me so good.

    ik ben blij met mijn haarkleur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik haat de uiteindes. Zo droog, en telkens als ik het knip blijf ik dat houden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Behalve het feit dat het vaak zo plat ligt ben ik er blij mee. Ben trots op mijn echte blonde kleur (krul)


    -

    Ja, maar ik heb wel lowlights erin, dus mijn haar is niet helemaal puurnatuur meer.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Ik ben wel tevreden.


    --

    Nee niet echt, het is te kort ~ ik wil een andere kleur en ik wil krullen

    Ik heb een lange tijd geleden highlights gehad die nu in het midden van mn haar zitten (dus het is niet meer puurnatuur)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 22:24 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Mwah, ik denk het wel. Ik vind het niet vreselijk ofzo (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb het een paar weken geleden mahonie rood geverfd, en dat is awsome :3
    Ik heb een kruising tussen echt krullen en golven, dat ligt er aan waar mijn haar zin in heeft. En soms is dat best irritant, aangezien het heel onvoorstelbaar is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.