Okeej.. ik ben er wel blij mee omdat het altijd zit zo als ik wil.. ook toen ik nog geen extansions had.. mijn haar groeit ook vet snel dus heb nooit last van kortheid.. en het is goed te touperen als ik dat wil..
"I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik
Optimistic schreef:
Als het goed ligt, ben ik er wel blij mee. Probleem: het ligt thuis altijd goed, op school nooit :x
Helemaal mee eens. Ik heb krullen, en dan moet ik elke keer als ik mijn haar was mousse in doen - anders gaat het dom en suf zitten.
Ik hou van myn haar, maar soms wil ik echt gewoon stijl haar waarbij ik het zo los of in een losse knot kan maken.
ik heb het nu best kort maar het moet weer lang.
verder heb ik slap glad haar, waardoor ik niet kan verven enzo want dat pakt niet goed.
het scheelt dat ik niet hoef te stylen. (:
Het is wel heel mooi lichtblond, maar ik wil het nu roze en daarna rood doen. Maar ik moet tot de zomer blond zijn, dat heb ik mezelf beloofd. Anders zou ik het elke maand veranderen.
Ik heb het mooiste haar van Quizlet, jeweetzelluf. Hahah, nee ik ben heel blij met mijn haar :') Ik kan zo druk doen als ik wil, het blijft toch altijd goed zitten.