• Vandaag was het echt irritant ! Een klasgenote van mij (laten we haal I noemen ) was vorig jaar altijd zo rustig en kalm , maar dit jaar is dat zwaar verandert . I spreekt de leerkrachten serieus tegen en vooral de jonge leerkrachten zoals onze leraar van LO en dan zegt ze telkens "wat ik deed toch niks! " en dan word ze kwaad enzoo . Maar vandaag was het er echt over . Tijdens Frans bij Mvr.C zat Q de hele tijd papiertjes naar I te gooien en daarna zat hij zijn huiswerk al te maken en I begint dan tegen het luid te zeggen van "Jaa Q gij moogt da wel nog niet doen hé ! " en omdat Mvr.C al zeker 5 keer gezegd had dat het stil moest zijn werd ze heel erg kwaad en zegt dat I moet zwijgen en dan begint I azoovan ja ma Q doet zijn huiswerk al enzoo en Mvr .C zegt dat hij is teminste stil en zo ging er nog een lange discussie voort . Toen op een gegeven moment moest I haar agenda afgeven en toch bleef ze maar tegen spreken . Op het einde van de les kijk ik gewoon een naar I met een blik van - wat erg voor je - en dat roept ze zo van : " Ja wa ist ?! Ge moet niet zo kijken ze ! " Ik azoo van : "Ja hé I ik kan er niet aandoen da gij straf ebt hé !" en toen kwam J om te zeggen dat I moest kalmeren en begon ze ook tegen hem te roepen ... Ik heb het nu echt gehad met haar vroeger was ze een vriendin maar nu begin ik me steeds meer aan haar te ergeren .

    - Heeft er iemand ook zo eens klasgenootje ?


    You make my life perfect ! <3

    Misschien heeft ze problemen thuis, of ergens anders. Ga eens praten met haar!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jaaaaaaaaaaaah.
    Een zogezegde "Portugeese" jongen van m'n klas is net hetzelfde. Hij vind zichtzelf heel wat omdat hij portugees spreekt. Maar een keer zegt hy ik ben Braziliaans, een keer Spaans, een keer Italiaans en een keer Duits. HIJ SPREEKT AMPERS DUITS...Hoe dan ook ik heb ruzie met hem gehad vandaag omdat hy my en een andere jonge vn mn klas No-Lifers vind terwijl hij vrouwen zit te versieren van 20 jaar ouder. Dan doet hij ook nog eens zo'n irritant ding met zijn lippen -een soort Miley Cyrus ding- IIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEL. En hij draagt véééééééééééééééls te korte broeken en schoenen zonder kousen:S:S:S
    En dan denkt hy ook nog eens dat hij de knapste jongen is van school
    Like WTH?????

    dat was het dan:Y)


    Maar dat heeft misschien niets te maken met deze topic -sorry daarvoor- maar misschien heeft ze problemen thuis ofzo

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:02 ]

    Dat is idd best wel irritant, maar mss is er idd wel wat met haar aan de hand je weet het niet ;)


    We believe we found your girl in an old burning car way up the hill.

    stuk of 8 die dat bij mij doen, dus dat is pas erg :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ah, bij mij zo veel die denken dat ze beter/het helemaal zijn.. (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Bij mij in de klas zit er zo'n dom klein opdondertje met echt een k*t piepstem, en iedereen vind het lekker en wil met hem verkering:S
    Maar hij vind zichzelf ook helemaal geweldig... Ik kan echt niet tegen dat soort mensen -.-


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    MizzzAppel schreef:
    Bij mij in de klas zit er zo'n dom klein opdondertje met echt een k*t piepstem, en iedereen vind hem lekker en wil met hem verkering:S
    Maar hij vind zichzelf ook helemaal geweldig... Ik kan echt niet tegen dat soort mensen -.-


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    oepsie, 2 keer hetzelfde bericht :3


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Sommige mensen... zijn gewoon niet te begrijpen, je moet er maar bij uit de buurt blijven. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Nee maar wel iemand op de scouting.
    Want die is altijd stil en soms heeft ze van die buien dat ze heel veel praat.
    En dan denk ik, hou eens je mond(cat).

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is zo herkenbaar.
    Een meisje bij mij in de klas , S , die doet zulke dingen ook.
    En ze doet alsof ze dom is. Dan zitten we bij gym zegt die leraar van ;
    "Ga nu allemaal in de opstelling staan."
    En zij zo ; "Wat is een opstelling?"
    Iedereen lachen en zij zo ; "WAAROM LACHEN JULLIE DIKZAKKEN?"
    En als ze nou echt dom was kon ze er niks aandoen , maar ze doet zegmaar gewn dom.