• Krullieees schreef:
    Toestemming

    Hoi Hestia ^^
    Je mag beginnen met je thema wedstrijd!
    Je krijgt daar 1 week de tijd voor.
    Groeten, Krull


    nou het thema van de wedstrijd is Neopets hier bij komen 4 (er vallen min 2 mensen per ronden af)verschillende opdrachten. elke opdracht moet je gaan tekenen. waar mee mag je zelf weten. ook mag de site van neopets gebruikt worden daar vindt je alles hoe je moet tekenen enzo ^^ er mogen 10 tot 15 mensen meedoen . ik gaa ook pas beginnen als ik er 10 heb.ook heb ik 3 juryleden nodig. de juryleden geven cijfers aan de tekeningen samen met mij cijfer word er een gemiddelde gemaakt :') (de 4 cijfers worden persoonlijk naar iemand door gestuurt). elke opdracht kan van een week tot 2 weken duren .

    niet voor de eind datum ingeleverd lig je er meteen uit. bij de 1e ronden zie ik het door de vingers als je 1 dag te laat komt. je krijgt allen uitstel met een geldige reden


    Deelnemers:
    username verandert ff door geven a.u.b.
    1Fellatio|opdr 2.|opdr.1
    2.BloodyGum|opdr.1
    3.MissAthena |opdr 1|opdr 2
    4.MarleentjeJR |[url][/url] opdr. 1Odr.2
    5.Faerie|opdr.1| opdr 2
    6.0912
    7.JongEnBlondopdr.1
    8.Kikkeli
    9. Possessed|opdr.1
    10.FlamesBegin| opdr.1
    11.Ghil
    12.
    13.
    14.
    15.

    Jury-Leden:
    user-name verandert ff door geven a.u.b
    1.Zorro
    2. Decoration
    3.Arrow
    cijfers opdr.1 het gemiddelde:
    1.7,5
    2.8,3
    3.6,5
    4.8,2
    5.7,5
    6.
    7.8,8
    8.
    9.7,3
    10.7,6
    11.
    iedereen staat volgens zijn nummer.






    opdr 2. We gaan weer neopets tekenen!. dit keer krijg iedereen een aparte verfkwast!!! er MAG een petpet bij worden gemaaktkleding Mag hoeft niet hoeft niet. maar er moet wel een achtergrond zijn. hou je nummer goed in de gaten want ik zet de kleuren neer op jouw nummer zoals FlamesBegin die op nummer 10 staat. zij moet kijken bij nummer 10.. lijst:
    1.gestreept
    2, Baby
    3. stinkdier .
    4.doet de deze ronde niet mee omdat ze te druk heeft :')
    5. Aardbei
    6.licht er uit
    7 .koninklijk meisje.
    8.licht er uit
    9 Spons
    10. regenboog.
    11.licht er uit
    Je moet kijken bij de regenboog vijver~! want de kleuren moeten kloppen en ook de neopets. ook is het misschien handig om schaduwen te gebruiken . dat is niet een schaduw van een zon maar iets anders. licht en donker verschillen in de kleuren zodat het diepte geeft einddatum: 7 feb



    de kleuren zijn te vinden bij de regenboog vijver die heb je de komende opdrachten nodig als je niet weet waar je het kan vinden kun je het altijd vragen ^^
    Veel plezier allemaal ^^

    Oke na een lange lange pauze gaan weer tekenen!!! Voor de gene die nog willen mee doen. Gewoon veder gaan met de 2de opdracht Iedereen die op de lijst staat kan nog mee doen ^^ (behalve de gene die bij de 1e ronden er uit zijn)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 18:08 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2D schreef:
    (...)

    Wat is het nut van die zin dat ik het alsnog fout had, ik doe niet mee aan nateken wedstrijden.
    En dat noemen ze origineel, weetje wel. Plus alle anatomie van het lichaam klopt.

    Kiarablax @ deviantart & neopets is de maker, ik niet. 'T was een voorbeeld.


    Als je niet mee doet wat doe je hier dan ;)
    Ga ff ergens anders dan commentaar geven en niet hier.

    2D schreef:
    (...)

    Zo dat is moeilijk, een boom en modder of whatever.
    En dat doen jullie toch ook, jullie beweren toch dat jullie het hebben gemaakt?

    En ik weet zeker wel waar ik over praat, ik verdiep me al jaren in tekenen, plus de standaart regels.


    Wij beweren dat we het hebben getekend.
    NIET dat wij de poppetjes ZELF hebben verzonnen.
    Dat is heel wat anders ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ja ik heb de Neopet getekend, maar mij hoor je niet zeggen dat ik de kleuren zelf heb bedacht, of de houding of iets dergelijks. Enkel de achtergrond was mijn idee, en dat zeg ik ook gewoon. Dus hier valt neit te praten over plagiaat.
    Als dat al plagiaat was, dan heeft bijvoorbeeld Victoria Frances er al een hoop onder geleden, ik teken bijvoorbeeld vaak tekeningen na, om te oefenen. Noem jij dat ook plagiaat?

    Zelf zit ik bij Beeldende Vorming, als verdieping van het vak. Wij krijgen ook tig regeltjes naar ons hoofd gegooit.


    Misschien jij niet, maar wel genoeg anderen.
    En als je van andere tekeningen natekent vind ik best, maar als nog mag je het niet op internet zetten dan.

    Dat moet je dan toch wel weten, als je zoveel regels naar je hoof worden gegooid?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Incognito schreef:
    (...)

    Wij beweren dat we het hebben getekend.
    NIET dat wij de poppetjes ZELF hebben verzonnen.
    Dat is heel wat anders ;)


    Lol als je dat wel weet geef dan minstens een credit, want dat doen ook geen/bijna geen mensen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Misschien jij niet, maar wel genoeg anderen.
    En als je van andere tekeningen natekent vind ik best, maar als nog mag je het niet op internet zetten dan.

    Dat moet je dan toch wel weten, als je zoveel regels naar je hoof worden gegooid?

    Nah ik heb vaak zat een foto op internet gezet, en als titel bv: 'Nagetekend van Victoria Frances'
    Of iets wat er op lijkt ofzeuw.

    Je mag niet beweren dat het jouw eigen ontwerp is, terwijl dat niet zo is, dat weet ik. Maar deze wedstrijd, daar staat duidelijk, dat de kleuren en neopet het zelfde moet zijn als op Neopets, dus is het kinda overbodig om er nog tig keer bij te zetten 'Nagetekend' 'Nagetekend' etc.

    2D schreef:
    (...)

    Lol als je dat wel weet geef dan minstens een credit, want dat doen ook geen/bijna geen mensen.


    Goh wat moet je er dan neer zetten ? XD made by neopets ? XD kom op heey xd
    Iedereen die deze wedstrijd ken weet dat et nagetekend is van neopets


    en nou ben ik eten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Goh wat moet je er dan neer zetten ? XD made by neopets ? XD kom op heey xd
    Iedereen die deze wedstrijd ken weet dat et nagetekend is van neopets


    en nou ben ik eten

    Smakelijk liefie, en ookal lul je jezelf klem, wat je tegen me zei. Voor mij blijf jij de Al machtige, slimme Syll _O_

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Nah ik heb vaak zat een foto op internet gezet, en als titel bv: 'Nagetekend van Victoria Frances'
    Of iets wat er op lijkt ofzeuw.

    Je mag niet beweren dat het jouw eigen ontwerp is, terwijl dat niet zo is, dat weet ik. Maar deze wedstrijd, daar staat duidelijk, dat de kleuren en neopet het zelfde moet zijn als op Neopets, dus is het kinda overbodig om er nog tig keer bij te zetten 'Nagetekend' 'Nagetekend' etc.


    Err, dat is nog steeds verboden. Heb je DA? want als daar iets overgetekends opstaat zal het vast snel verwijdert worden.

    En wie deze wedstrijd startte, heeft die er dan wel op gelet, op alle credits en alles? Want je kan opmerkingen als die van mij wel verwachten als je zo'n topic maakt. Nu zit iedereen maar wat onzin uit te kramen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Incognito schreef:
    (...)

    Goh wat moet je er dan neer zetten ? XD made by neopets ? XD kom op heey xd
    Iedereen die deze wedstrijd ken weet dat et nagetekend is van neopets


    en nou ben ik eten


    Come on pl0x.
    Je weet toch wel wat een credit inhoud.
    Gewoon onder je tekening, als je bijvoorbeeld een Lupe tekent zetten:
    Lupe (c) Neopets.
    Snap je dat.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Err, dat is nog steeds verboden. Heb je DA? want als daar iets overgetekends opstaat zal het vast snel verwijdert worden.

    En wie deze wedstrijd startte, heeft die er dan wel op gelet, op alle credits en alles? Want je kan opmerkingen als die van mij wel verwachten als je zo'n topic maakt. Nu zit iedereen maar wat onzin uit te kramen.

    DA? Nu moet ik denken aan een dagblad, fuck dat is de AD ;x
    DA is een drogisterij(cat)

    Zij is ook nog maar een kind, ze wil gewoon een leuke wedstrijd organiseren, dus volgens mij heeft ze er niet zo bij stil gestaan.
    En ik had die opmerking van jou niet verwacht, ik dacht dat de meesten elkaar gewoon lekker in hun waarden laten, en ookal is het buiten de regels, we doen het toch niet bewust fout? Dat je er iemand op wilt wijzen, kan ik begrijpen, maar om dan meteen aanvallend te beginnen. Dan kun je reacties als die van mij verwachten.

    En iedereen zit dus onzin uit te kramen, dus jíj ook. Als je weet dat je niks nuttigs zegt, waarom trek je dan je mond open?

    2D schreef:
    (...)

    Come on pl0x.
    Je weet toch wel wat een credit inhoud.
    Gewoon onder je tekening, als je bijvoorbeeld een Lupe tekent zetten:
    Lupe (c) Neopets.
    Snap je dat.

    Ctrl + Alt + c = ©

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 16:47 ]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ctrl + Alt + c = ©


    Wat.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Wat.

    'Lupe (c) Neopets.'
    Ik wou even uitleggen houd je een © kreeg (A)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    DA? Nu moet ik denken aan een dagblad, fuck dat is de AD ;x
    DA is een drogisterij(cat)

    Zij is ook nog maar een kind, ze wil gewoon een leuke wedstrijd organiseren, dus volgens mij heeft ze er niet zo bij stil gestaan.
    En ik had die opmerking van jou niet verwacht, ik dacht dat de meesten elkaar gewoon lekker in hun waarden laten, en ookal is het buiten de regels, we doen het toch niet bewust fout? Dat je er iemand op wilt wijzen, kan ik begrijpen, maar om dan meteen aanvallend te beginnen. Dan kun je reacties als die van mij verwachten.

    En iedereen zit dus onzin uit te kramen, dus jíj ook. Als je weet dat je niks nuttigs zegt, waarom trek je dan je mond open?


    Ik vind dat jij dat ff mooi heb uitgelegd_O_


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Ik vind dat jij dat ff mooi heb uitgelegd_O_

    Danku _O_
    Maar nu wil ik nogsteeds weten wat ze bedoelt met DA, want DA is écht een drogist (cat)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Danku _O_
    Maar nu wil ik nogsteeds weten wat ze bedoelt met DA, want DA is écht een drogist (cat)


    DeviantArt ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you