• Daar word ik dus gek van als mensen me niet kennen, maar dan toch wel een hekel aan me hebben omdat een vriendin of andere een hekel aan me hebben, ga geen asslickers spelen denk ik dan. Vinden jullie die vooroordelen ook zo erg of doen ze dat niet bij jouw??


    *He's the one.

    Mensen hebben ook vooroordelen over mij, ja. Om precies dezelfde reden die jij nu net noemt.
    Welkom bij de club.


    Bored.

    Ja, vooroordelen zijn erg. Héél erg. Maar ergens denk ik dat iedereen ze wel heeft.

    Nee, ze doen dat niet bij mij.
    =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Oh zo herkenbaar.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik word ook veroordeeld, omdat een vriendin ruzie heeft met iemand. Diegene haat mij ook, omdat ik de ruzie wilde sussen

    Me not likes vooroordelen. Maar eigenlijk, als ik erbij nadenk, heb ik dat ook bij veel mensen. :X

    Mariko,, als iemand mij vooroordeeld ga ik dat automatisch terug doen, maar zoals Jolla zei op msn tegen me, mensen hebben bepaalde beelden van elkaar en wijken er niet van af..


    *He's the one.

    Me not likes vooroordelen. Maar eigenlijk, als ik erbij nadenk, heb ik dat ook bij veel mensen. :X


    Dat is niet lief van jouw Jolla^^


    *He's the one.

    Welkom bij de club.
    Maar geef toe, iedereen heeft wel eens vooroordelen.
    Jij en ik ook.


    everything, in time

    Iedereen heeft vooroordelen.
    Als je iemand op straat ziet lopen, dan denk je toch ook wel eens van 'Die zal wel arrogant zijn' ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb er een hekel aan, ookal heb ik ze ook best bij veel mensen nu ik er zo over na denk :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik haat vooroordelen
    bij mij doen ze dah dus te vaak >.<
    ich ga naar sgool eerste wat ich naar me toe hoor roepen is geen goeiemorgen maar gothic ga je zelf snijden! ich haat diie mensjes zo zwaar die vooroordelen geven,, terwijl diie gastjes me niiet eens kennen X__x


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Join the club.
    Weetje, geen één van mijn vrienden hier of in RL kennen mij écht. Niemand doet dat, alleen ik. En omdat mensen mij niet kunnen doorgronden, ze kunnen geen beeld van me krijgen hoe ik eigenlijk ben etc hebben ze nogal veel vooroordelen op mij. Ik heb nu ruzie met een stuk of acht meiden en hun betrekken er mensen bij die ik niet eens kén. Die dat ik niet ken zitten dan tegen mij te zeiken van: Wat een wannab ben jij wel niet?! Jij bent dit, je bent dat etc. Like, Get to know me ofsoo (':

    Ik heb heus ook wel vooroordelen of andere mensen en haat het als ze dat over mij hebben. Maar uiteindelijk valt daar niets tegen te doen, en is het zoals het is.
    Als die mensen hun vooroordelen niet opzij zetten dan is het maar zo, en dan zullen ze mij of wat dan ook nooit kennen, maar daar zit ik niet zo mee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lief, ik weet dat het irri is maar zoals Lena al zei geeft iedereen wel is vooroordelen ,ik zelf ook en ik kan niet geloven dat jij het nog nooit gedaan zal hebben. Probeer het gewoon te negeren , ze kennen jou toch niet echt want anders is het geen vooroordeel.


    The soul needs autumn.