• Krullieees schreef:
    Toestemming

    Hoi Hestia ^^
    Je mag beginnen met je thema wedstrijd!
    Je krijgt daar 1 week de tijd voor.
    Groeten, Krull


    nou het thema van de wedstrijd is Neopets hier bij komen 4 (er vallen min 2 mensen per ronden af)verschillende opdrachten. elke opdracht moet je gaan tekenen. waar mee mag je zelf weten. ook mag de site van neopets gebruikt worden daar vindt je alles hoe je moet tekenen enzo ^^ er mogen 10 tot 15 mensen meedoen . ik gaa ook pas beginnen als ik er 10 heb.ook heb ik 3 juryleden nodig. de juryleden geven cijfers aan de tekeningen samen met mij cijfer word er een gemiddelde gemaakt :') (de 4 cijfers worden persoonlijk naar iemand door gestuurt). elke opdracht kan van een week tot 2 weken duren .

    niet voor de eind datum ingeleverd lig je er meteen uit. bij de 1e ronden zie ik het door de vingers als je 1 dag te laat komt. je krijgt allen uitstel met een geldige reden


    Deelnemers:
    username verandert ff door geven a.u.b.
    1Fellatio|opdr 2.|opdr.1
    2.BloodyGum|opdr.1
    3.MissAthena |opdr 1|opdr 2
    4.MarleentjeJR |[url][/url] opdr. 1Odr.2
    5.Faerie|opdr.1| opdr 2
    6.0912
    7.JongEnBlondopdr.1
    8.Kikkeli
    9. Possessed|opdr.1
    10.FlamesBegin| opdr.1
    11.Ghil
    12.
    13.
    14.
    15.

    Jury-Leden:
    user-name verandert ff door geven a.u.b
    1.Zorro
    2. Decoration
    3.Arrow
    cijfers opdr.1 het gemiddelde:
    1.7,5
    2.8,3
    3.6,5
    4.8,2
    5.7,5
    6.
    7.8,8
    8.
    9.7,3
    10.7,6
    11.
    iedereen staat volgens zijn nummer.






    opdr 2. We gaan weer neopets tekenen!. dit keer krijg iedereen een aparte verfkwast!!! er MAG een petpet bij worden gemaaktkleding Mag hoeft niet hoeft niet. maar er moet wel een achtergrond zijn. hou je nummer goed in de gaten want ik zet de kleuren neer op jouw nummer zoals FlamesBegin die op nummer 10 staat. zij moet kijken bij nummer 10.. lijst:
    1.gestreept
    2, Baby
    3. stinkdier .
    4.doet de deze ronde niet mee omdat ze te druk heeft :')
    5. Aardbei
    6.licht er uit
    7 .koninklijk meisje.
    8.licht er uit
    9 Spons
    10. regenboog.
    11.licht er uit
    Je moet kijken bij de regenboog vijver~! want de kleuren moeten kloppen en ook de neopets. ook is het misschien handig om schaduwen te gebruiken . dat is niet een schaduw van een zon maar iets anders. licht en donker verschillen in de kleuren zodat het diepte geeft einddatum: 7 feb



    de kleuren zijn te vinden bij de regenboog vijver die heb je de komende opdrachten nodig als je niet weet waar je het kan vinden kun je het altijd vragen ^^
    Veel plezier allemaal ^^

    Oke na een lange lange pauze gaan weer tekenen!!! Voor de gene die nog willen mee doen. Gewoon veder gaan met de 2de opdracht Iedereen die op de lijst staat kan nog mee doen ^^ (behalve de gene die bij de 1e ronden er uit zijn)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 18:08 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -Haalt opgelucht adem-
    Alleen nog de achtergrond en ik ga het toch halen!

    Incognito schreef:
    Wanneer word die lijst bijgewerkt ? :$

    srry was de laaste tijd druk bezig :X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    srry was de laaste tijd druk bezig :X


    mijn 2e opdracht staat er nog niej bij en heb hem wel ingelever ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hey, kan ik misschien uitstel krijgen? Ik weet dat ik er wat laat mee kom enzo maar bne een week ziek geweest en zit nu midden in de toetsweek. Ik denk dat woensdag wel gaat lukken dus als ik tot dan krijg zou het heeeeeeeel fijn zijn! x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uhm, had ik nu uitstel gekregen en wanneer moet ik hem dan inleveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Kan de lijst bij gewerkt worden ? XD ik weet nu echt niej wie nog wel en niet moet XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb ik uitstel gekregen? Had namelijk opeens een rede er bij..... Zie mijn bezig met of mijn derde hoofdstuk van mijn story Doden lied.
    Oftewel, heeft het zin als ik dit weekend tijd besteed aan de tekening?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Heb ik uitstel gekregen? Had namelijk opeens een rede er bij..... Zie mijn bezig met of mijn derde hoofdstuk van mijn story Doden lied.
    Oftewel, heeft het zin als ik dit weekend tijd besteed aan de tekening?

    srry ik ben een tijdje druk geweest en ben vergetenb om een week op mijn wedwstrijd te kijken. terwiijl albijna iedereen te laat is gaa ik morgen nog veel veranderen . maar je het heeft wel zin.":')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    (...)
    srry ik ben een tijdje druk geweest en ben vergetenb om een week op mijn wedwstrijd te kijken. terwiijl albijna iedereen te laat is gaa ik morgen nog veel veranderen . maar je het heeft wel zin.":')


    Okee, dan zal ik morgen wel mijn tekening maken ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Okee, ik heb door persoonlijke redenen echt geen tijd voor deze wedstrijd. Ik vind het heel jammer, maar ik kan niet meer mee doen :(


    Happy Birthday my Potter!

    Incognito schreef:
    Fotoboek
    int groot

    this dus een Kacheek in gestreept ;D ik heb hem een hoedje gegeven ;$ en een petpet;D [dat spookje XD]

    geeft zow leuke halloween sfeer ;D alleen dan in de middag ;D vandaar die zon ;D



    Wrm staat mijn tweede opdracht nog niej in et lijstje XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bijna iedereen heeft het niet ingeleverd. en ik kom ook een beetje laat in actie dus het is een beetje een rommel geworden. Ik moet nog gaan kijken bij de gene die nog mee doen en wie niet. zodra ik deze week meer de tijd heb (hopelijk morgen anders vrijdag) Volg er meer informatie.
    Srry nog


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gaat deze wedstrijd nog verder? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn camera was dood, maar het is weer gelukt _O_
    Klik

    ILoveNynk schreef:
    Mijn camera was dood, maar het is weer gelukt _O_
    Klik


    Omg XD haha jij levert hem snel in ;D ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you