• Ik heb gehoort dat deze boeken: Evermore en Blauwe maan geweldig zijn. Dus denk dat ik ze ga kopen! Heeft iemand deze boeken gelezen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    nesdfa


    Ik ben gemeen xoxo

    ik vond ze saai


    --

    In wat voor vorm saai?(A)De recenties die ik las waren heel positief (duuh, anders zouden mensen het ook niet schrijven). Maar wat vond je er saai aan?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    In wat voor vorm saai?(A)De recenties die ik las waren heel positief (duuh, anders zouden mensen het ook niet schrijven). Maar wat vond je er saai aan?


    Damon klonk nogal saai als persoon, en het deed me een beetje denken aan de boek Drift


    --

    Elements schreef:
    In wat voor vorm saai?(A)De recenties die ik las waren heel positief (duuh, anders zouden mensen het ook niet schrijven). Maar wat vond je er saai aan?

    Recensies worden ook wel geschreven als het boek slecht is,juist als het slecht is.
    Ik ken de boeken niet sorry.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nee?


    Alleen maar tranen van geluk

    Vulpen schreef:
    (...)

    Damon klonk nogal saai als persoon, en het deed me een beetje denken aan de boek Drift



    Oke, ik heb drift ook nog niet gelezen, maargoed zal eens kijken!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    ik lees niet graag boeken.. dus nee.


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil ze al heel lang lezen, maar heb dat op de een of andere manier nog steeds niet kunnen doen. Mij lijken het hele leuke boeken!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cheers schreef:
    nee?

    Ze zijn opzich wel leuk, maar in het begin gewoon een beetje saai. Je moet er even doorheen lezen.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oeh saai beginxD haha ik kan meestal doorzettenxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    High schreef:
    Ik wil ze al heel lang lezen, maar heb dat op de een of andere manier nog steeds niet kunnen doen. Mij lijken het hele leuke boeken!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Creepy,
    ik heb ze net bij de bieb gehaald ;o


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.