• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen zijn zwak en kunnen hun lust niet bedwingen, daarom moeten vrouwen hoofddoekjes dragen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    17 schreef:
    (...)
    Hehe sorry, ik vind het een kut stelling 8D
    Want ik dacht dat dat algemeen bekend was haha.


    Het was eigenlijk bedoeld om mannen te beledigen. Daar had ik toen zin in.


    Your make-up is terrible

    Nightingale schreef:
    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hanoena schreef:
    Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.

    Ik vind het belachelijk dat vrouwen zouden moeten boeten voor de 'zwakheid' van mannen. Oneens, dus.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mistress schreef:
    Juist ... Zulke mannen moeten zich maar leren beheersen, zoals vrouwen dat ook kunnen. Oneens dus.


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik dacht dat het bedekken van het lichaam voorkwam uit de nomade cultuur? En niet om die varkens te beschermen.
    Na ja oneens,nu dragen ze het voor hun zelf(hoop ik)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 16:40 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    shadowsalyer schreef:
    Als ik geil wordt van een vrouw doe ik dat toch wel, met of zonder hoofddoekje :P oneens dus

    haha ja, lol soms zie je hoofddoekjes met make-up, dan slaat het al helemaal nergens meer opxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oftewel, mannen menen zich te veel en willen hun vrouw niet delen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    waarom zou een vrouw zich bedwingen omdat de mannen zwak zouden zijn... Kan aan mij liggen maar k snap er geen reet van -.-'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:00 ]


    I miss the days when life was simple.

    Nightingale schreef:
    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    StarWind schreef:
    (...)
    haha ja, lol soms zie je hoofddoekjes met make-up, dan slaat het al helemaal nergens meer opxD


    Idd, dan moet je ook geen make up en strakke spijkerbroeken dragen dacht ik zo O.o'


    I miss the days when life was simple.

    Oneens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    oneens.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens.


    We love because he loved us first - John 4:19

    En daar ben ik het mee eens.

    C'mon, het is toch complete bullshit dat je in sommige landen met de zweep krijgt als je geen hoofddoek draagt of als je nota bene zelfs een broek aan hebt! Wie zijn dan de echte beesten? Well, the answer is quite simple to me.
    Als je helemaal gesluierd moet omdat er gevaar bestaat dat je wordt verkracht door mannen dan zijn die mannen de echte beesten en die zouden moeten worden gestraft.

    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste