• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen zijn zwak en kunnen hun lust niet bedwingen, daarom moeten vrouwen hoofddoekjes dragen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Onzin


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Die stelling slaat nergens op.
    Zelfs als mannen zwak zouden zijn (niet elke man is zwak, alleen sommigen), waarom moeten vrouwen dan een hoofddoekje dragen?
    Het verband snap ik niet!


    What can I do?

    Hanoena schreef:
    Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.


    1.25

    oneeens?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nightingale schreef:
    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Volgens mij is dat toch (gedeeltelijk) het idee erachter, niet dat ik daar zo veel van weet. Maar toch vind ik het eigenlijk niet kunnen.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Infinitum schreef:
    Oneens.
    Waarom zou dat moeten? Omdat mannen zich niet kunnen beheersen moeten vrouwen zich maar aanpassen? Dat moest juist andersom. De mannen moeten ervoor zorgen dat ze zich beheersen. Daarvoor hoeven vrouwen zich echt niet aan te passen en hoofddoekjes te gaan dragen, hoor.

    Het is trouwens niet dat ik tegen hoofddoekjes ben ofzo, maar ik vind het gewoon onzin. Als je wil dan draag je een hoofddoek en anders niet.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    ik vind dat hoofddoekjes niet nodig zijn want een man word heus niet gelijk geil als hij een gezicht van iemand ziet. oke mannen houden van veel seks (sommige vrouwen ook) maar ze worden pas echt opgewonden als je gaat zoenen,
    trekken enzo voort


    i have a busy life

    Onneens. Mannen moet je bij sommige dingen niet in het algemeen of het gemiddelde nemen. Want iedereen is anders. Vrouwen dragen hoofddoekjes voor hun geloof en omdat ze er zelf voor kiezen, niet vanwege hun/de mannen


    Our perspective only changes when we change our position.

    annen moeten zich maar beherzem

    Nightingale schreef:
    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    effort never betrays you

    Onzin.. Mannen moeten zich gewoon beheersen.. zo moeilijk kan het niet zijn.

    (Er zijn btw. ook genoeg meisjes die een hoofddoek omdoen, en dan vervolgens zich volsmeren met make-up..)


    The world is your own runway, and you can dress it up, the way you want to

    Hanoena schreef:
    Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.


    One Day you'll remember me...

    oneens
    vrouwen moeten sowieso helemaal niks.
    ze zouden het alleen moeten doen als ze het zelf willen ^^


    human by birth, Wolf at heart ^^

    als mensen hoodoekjen willen dragen doen de ze dat toen?
    Dus was is jullie probleem jullie hoefen hun toch niet uit te schelden?
    Dus ik heb niet echt een mening


    I´m nothing special.