Die stelling slaat nergens op.
Zelfs als mannen zwak zouden zijn (niet elke man is zwak, alleen sommigen), waarom moeten vrouwen dan een hoofddoekje dragen?
Het verband snap ik niet!
Hanoena schreef:
Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.
Infinitum schreef:
Oneens.
Waarom zou dat moeten? Omdat mannen zich niet kunnen beheersen moeten vrouwen zich maar aanpassen? Dat moest juist andersom. De mannen moeten ervoor zorgen dat ze zich beheersen. Daarvoor hoeven vrouwen zich echt niet aan te passen en hoofddoekjes te gaan dragen, hoor.
Het is trouwens niet dat ik tegen hoofddoekjes ben ofzo, maar ik vind het gewoon onzin. Als je wil dan draag je een hoofddoek en anders niet.
Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.
ik vind dat hoofddoekjes niet nodig zijn want een man word heus niet gelijk geil als hij een gezicht van iemand ziet. oke mannen houden van veel seks (sommige vrouwen ook) maar ze worden pas echt opgewonden als je gaat zoenen,
trekken enzo voort
Onneens. Mannen moet je bij sommige dingen niet in het algemeen of het gemiddelde nemen. Want iedereen is anders. Vrouwen dragen hoofddoekjes voor hun geloof en omdat ze er zelf voor kiezen, niet vanwege hun/de mannen
Our perspective only changes when we change our position.
Hanoena schreef:
Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.
als mensen hoodoekjen willen dragen doen de ze dat toen?
Dus was is jullie probleem jullie hoefen hun toch niet uit te schelden?
Dus ik heb niet echt een mening