• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen zijn zwak en kunnen hun lust niet bedwingen, daarom moeten vrouwen hoofddoekjes dragen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Agreeeee.
    not

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 11:48 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben het niet eens :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 0:07 ]

    Juist ... Zulke mannen moeten zich maar leren beheersen, zoals vrouwen dat ook kunnen. Oneens dus.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    riiiight..
    no.
    o_o
    fuck hoofddoekjes omg. :x


    It's not the same without you.

    Als ik geil wordt van een vrouw doe ik dat toch wel, met of zonder hoofddoekje :P oneens dus

    oneens


    the end of the world in the night

    Wtf? Ehm.. Nee.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oneens.
    Waarom zou dat moeten? Omdat mannen zich niet kunnen beheersen moeten vrouwen zich maar aanpassen? Dat moest juist andersom. De mannen moeten ervoor zorgen dat ze zich beheersen. Daarvoor hoeven vrouwen zich echt niet aan te passen en hoofddoekjes te gaan dragen, hoor.

    Het is trouwens niet dat ik tegen hoofddoekjes ben ofzo, maar ik vind het gewoon onzin. Als je wil dan draag je een hoofddoek en anders niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    It's time to be happy again.

    Huh? Eh nee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nightingale schreef:
    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    In de islam, moeten ze dat helemaal zelf weten.
    Voor de rest van de vrouwelijke bevolking vind ik het een beetje bullshit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nightingale schreef:
    Dat hele hoofddoekjesconcept zal ik toch nooit begrijpen, maar dit vind ik onzin.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hanoena schreef:
    Oneens, de vrouwen bedekken zich omdat ze zich willen bedekken. Dat is uiting voor je geloof. En niet omdat mannen zwak zijn en hun lust niet kunnen beheersen.


    Maar dat ze dat geloven heeft een rede, namelijk het idee dat mannen zich niet zouden kunnen beheersen als ze geen hoofddoekje dragen, wat natuurlijk bullshit is :P