• we gaan bijna 2011 in. dus we komen ook dichterbij het doem jaar 2012. ik begin het eng te vinden omdat bijna alle gelovige boeken bijbel,tora,koran enzo zeggen dat de aarde zich in een eindfase begint.

    wat denk jij is het waar of niet waar?

    Ik weet niet meer wat ik nu wel moet geloven en wat niet! Ik wordt er een beetke zot van!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Me pa zij, in de jaren 60 ofzo was ookzoiets aarde vergaat blablabla, maar op de hoogste of een of andere berg stond je veilig, en sommige gekken hadden alles verkocht, vanzich zelf en de volgende dag kwamen ze terug met niks.
    onzin dus van dat 2012!


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Ik geloof er niet in. Bovendien is het al vaker zo geweest dat meerdere godsdiensten tegelijk het einde van de aarde voorspelden, en toch bestaat hij nog steeds. (:
    En zelfs áls onze wereld zoals wij die kennen ophoudt te bestaan ofzo, kun je er niks aan doen, dus hoef je je er ook niet zo druk om te maken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ze dachten ook dat in 1940 alles zou vergaan... dat is ook deels waar geworden. Maar ze zeggen het dus al jaren


    Today will be Girl's Day party with you~

    Optimistic schreef:
    Een of ander volk voorspelde dat de wereld in 2012 zou vergaan, maar wetenschappers hebben dat onderzocht en kwamen tot het besluit dat dat volk een telfout hebben gemaakt. Dus al die fabels dat de wereld op 21 december 2012 zou vergaan, zijn fout (:

    De maya's waren dat XD En het was écht een dikke telfout van meer als 100 jaar! -Out!-

    Trouwens, in 2000 dachten ze ook dat de wereld zou vergaan x'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik geloof wel, dat de wereld ooit vergaat, maar dat maken wij echt niet mee


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Optimistic schreef:
    Een of ander volk voorspelde dat de wereld in 2012 zou vergaan, maar wetenschappers hebben dat onderzocht en kwamen tot het besluit dat dat volk een telfout hebben gemaakt. Dus al die fabels dat de wereld op 21 december 2012 zou vergaan, zijn fout (:

    Inderdaad, de wereld vergaat pas in 2124 of zo. Dat is nog zo ver weg, je moet je niet gek laten maken voor iets dat nog zó ver weg is. We maken het waarschijnlijk niet eens meer mee. (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 11:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet het niet, we zullen het wel merken dan he..

    Maar eerst zien en dan pas geloven xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik geloof er niet in. Die gelovige boeken zeggen zoveel dingen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik geloof er niet zo erg in, maar het idee is toch wel eng


    THAT'S HOW I ROLL

    Lacie schreef:
    Dat vind ik persoonlijk zever. :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    het is niet waar
    degene die dat zeiden hadden een fout gemaakt ofzo
    de aarde vergaat over 200 jaar volgens hen
    maar ik geloof het tog niet

    De wereld vergaat ooit ja,maar niemand kan voorspellen wanneer of hoe.

    Daarbij die boeken bedoelen dat de wereld zoals wij hem kennen vergaat maar uit de brokstukken ontstaat een nieuwe wereld. Net zoals de Feniks,die hereis uit haar eigen as.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 15:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het moet geloven. Sommige deskundigen zeggen 21 december 2012, anderen zeggen weer een datum over een paar honderd jaar. Maar op die bewuste dag let ik wel wat meer op denk ik :Y)
    Maar ik denk dat ze meer bedoelen dat de wereld die we zo kennen dan verdwijnt, en we anders gaan denken ofzo. Dat is wat ik liever geloof (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.