• we gaan bijna 2011 in. dus we komen ook dichterbij het doem jaar 2012. ik begin het eng te vinden omdat bijna alle gelovige boeken bijbel,tora,koran enzo zeggen dat de aarde zich in een eindfase begint.

    wat denk jij is het waar of niet waar?

    Highmore schreef:
    *facepalm* We gaan het aquarius tijdperk in, that's all, for the love of God. Dus ja, je gaat een verandering doormaken, maar je loopt nog wel even rond op deze ... Aarde.

    24 december 2012, om precies te zijn, gebeurt dat. EN DUS NIET dat de wereld vergaat (:


    en wat houd dat in,aquarius tijdperk?

    Fictitious schreef:
    Hm. Ik denk wel dat er 'iets' gaat gebeuren, maar of dat in 2012 is en of dat het einde van de wereld is? I don't think so.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Highmore schreef:
    *facepalm* We gaan het aquarius tijdperk in, that's all, for the love of God. Dus ja, je gaat een verandering doormaken, maar je loopt nog wel even rond op deze ... Aarde.

    24 december 2012, om precies te zijn, gebeurt dat. EN DUS NIET dat de wereld vergaat (:


    Wat houd het aquarius tijdperk in?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Wat houd het aquarius tijdperk in?


    vraag ik me ook af?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 15:53 ]

    raplove schreef:
    (...)

    vraag ik me ook af?


    Dit:
    Het tijdperk van aquarius, zou een ommekeer betekenen, de mensen worden minder materialistisch en zo
    Als je de goede leeftijd hebt, herinner je je Hair met de bekende song: The age of Aquarius


    Vond ik op google


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Lacie schreef:
    Dat vind ik persoonlijk zever. :x


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nee want dan worden de negatieve dingen weggevaagd, maar het einde van de wereld is pas in 2060. altans dat werd gezecht door iemand van vroeger :X wiens naam ik vergeten ben >.>


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    shoudai schreef:
    nee want dan worden de negatieve dingen weggevaagd, maar het einde van de wereld is pas in 2060. altans dat werd gezecht door iemand van vroeger :X wiens naam ik vergeten ben >.>


    nostradamus?(nerd)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Er gebeurt iets met met met. Iets. In elk geval gaan we uit het Vissen gebeuren waar we nu inzitten. Als ik het goed begrepen heb :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fictitious schreef:
    Hm. Ik denk wel dat er 'iets' gaat gebeuren, maar of dat in 2012 is en of dat het einde van de wereld is? I don't think so.