• Toen Jennifers ouders overleden was ze genoodzaakt om samen met haar broer in te trekken bij haar oom en tante, in het kleine stadje Huntsville.
    Het huis waar ze woonden had een grote geschiedenis, waar Jennifer in geïnterresseerd raakte door een Geschiedenis-project.
    Wat ze niet weet is dat dit project tot haar dood kan leiden..


    Ik zoek (Goede èn Slechte) vampiers, waar ze op kunnen jagen. Ik kies niet de eerste, maar de beste.
    Let Op: Aan elke rol komt een eind.

    Rollen Nodig:
    3x Vampier. -Girls
    3x Vampier. -Boys

    Zelf verzonnen mag altijd, ik zie wel of ik de rol kan gebruiken.

    Volledige naam: (Denk goed na, je bent een vampier, dus lang geleden geboren.)
    Roepnaam:
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: (Geboortedatum = Lang geleden dus.)
    Uiterlijk: (Foto hoeft niet persé, beschrijving wèl.)
    Innerlijk:
    Waarom naar Huntsville gekomen:
    Extra: (Geen extra krachten)

    The Demonhunters.
    Het verhaal bestaat al uit 4 Hoofdstukken.

    Leef je uit. En vergeet de boys niet C:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 19:17 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Volledige naam: Mannuela Vita Summers
    Roepnaam:Mannuela
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: 05-09-1868, in het echt is ze 142, lijkt nog altijd 18 jaar
    Uiterlijk: Lang krullend goud blond haar tot halverwege haar middel, volle ronde lippen, lang en erg dun, bleke huid lange nagels, draagt vaak broeken of rokjes met legging altijd hakken en shirtjes met lange mouwen. heeft een goude ring van haar verloofde in het jaar 1876 en een ketting met foto;s van haar ouders ( de dag voor haar huwelijk is ze gebeten )
    Innerlijk: Houdt van het menselijke leven, is niet op haar mondje gevallen, soms opeens heel erg verlegen, schaamt zich zelf soms voor wat ze is
    Waarom naar Huntsville gekomen: Ze wou het menselijke leven van deze tijd bestuderen na jaren in het donker in het bos te hebben gezeten wilt ze zich heel graag onder de mensen begeven.
    Extra: Heel erg snel, lieve zachte stem


    leef bij de dag en kijk uit naar de toekomst

    Ty voor invullen.

    + C'mon guys, nog meer mensjes?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vampier
    Volledige naam: Elizabeth Nelinne Von Lin
    Roepnaam: Nelin
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: 18-08-1888, 122, lijkt 14
    Uiterlijk: Lang zwart haar tot over haar billen, bleke huid, dun, bijna witte ogen, draagt vaak jurken/rokjes alles in het zwart, en laarzen of ballerina's ook in het zwart, om haar nek hangt een ketting met een hartje eraan waar een afscheidsbriefje van haar ouders in zit.
    Innerlijk: Nelin is erg wantrouwend je moet haar echt overtuigen dat je te vertrouwen bent voordat ze aardig tegen je is, haar ogen zijn kil als ze je niet vertrouwd anders zijn ze warm het zelfde geld van haar stem en gedrag.
    Nelin is behulpzaam maar als je 1 ding verkeerd doet krijg je een killie blik over je heen, Nelin is een perfectionist en volgt altijd haar eigen pad.
    Nelin zou Nelin niet zijn als ze niet erg stil was, ze is niet verlegen maar zegt gewoon nooit veel, haar stem is erg krachtig en ze staat sterk in haar schoenen, ze straalt ook zelfvertrouwen en kracht uit.
    Waarom naar Huntsville gekomen: Ze is hier altijd geweest, toen ze mens was ook.
    Extra: Nelin doet alles zonder geluid


    Sterf niet voordat je dood bent

    Dankjewel voor invullen C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Volledige naam: Femke Sanguis Cruentus.
    Roepnaam: Femke.
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: 17/02/1873 (138 jaar), oogt 17.
    Uiterlijk: Femke heeft donkerbruin haar, met een beetje slag erin, tot over haar schouders. Ze is 1.80M en heeft een slank postuur. Haar huid is porselein kleurig in tegenstelling tot haar donkerrode lippen. Ze draagt vaak skinny jeans. Wat ze erboven draagt maakt haar eigenlijk niet zoveel uit.
    Innerlijk: Femke heeft al op jonge leeftijd haar ouders verloren en heeft daarom nooit echt geleerd hoe ze met mensen moet omgaan. Haar sarcastische, gemene en bitchy opmerkingen lopen vaak uit in een ruzie. Ze is erg arrogant. Ze zal nooit huilen of haar werkelijke emoties tonen in het openbaar. Ze is erg bot en houdt geen rekening met iemand anders zijn gevoelens.
    Waarom naar Huntsville gekomen: Om te tekenen, haar grote passie. Het landschap van Huntsville is erg mooi om na te tekenen.
    Extra: Vegetariër vanaf haar 14'de. Ze eet geen dieren, drinkt er noch het bloed van. Ze drinkt wél mensenbloed.
    Ook heeft ze een lage bloeddruk, waardoor ze vaak duizelig is en soms flauw valt.
    Ze bezoekt nog vaak het graf van haar gestorven ouders.

    Wil je het even laten weten als ik een rol heb? (:
    Het maakt me trouwens niet uit 'welke' vampier ik ben, qua goed en slecht.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 18:57 ]


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    Vampier.
    Volledige naam: Samantha Mary Coopers.
    Roepnaam: Mary
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: 19/01/1895, ze is 115 maar lijkt 16.
    Uiterlijk: Mary heeft lang blond/bruin haar, groene ogen en ze is mooi slank. Ze is 1m72 en heeft een bleke huid.
    Innerlijk: Mary is een soort van leider, ze weet wat ze wilt. Haar sterkste punt is dat ze goed georganiseerd is. Ze heeft altijd een kwaadaardig blik, waardoor jongens vaak bang zijn om in hier buurt te komen. Mary vertrouwt geen mensen, ze vertrouwt alleen zichzelf. Ze is soms koppig en jaloers. Mary is ook sociaal, ze weet meteen welke mensen goed zijn en welke slecht zijn.
    Waarom naar Huntsville gekomen: Omdat haar jongere zus gescheiden is en drie kinderen heeft. Ze is er om haar te helpen.
    Extra: Mary heeft speciale ogen, die ogen vergeet niemand van zijn leven.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 17:59 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Allebei bedankt voor invullen C:
    Ik zal het snel laten weten C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Volledige naam: Marie-Claire Hedwig von Brudel
    Roepnaam: Claire
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: 24-03-1526 (485), oogt 28
    Uiterlijk: Lang golvend blonde haren, felgroene ogen en heeft een slank figuur.Heeft een lengt van 1.79, wat haar er niet van weer houdt om hoge hakken te dragen.Bloed rode lippenstift maakt haar bleke huid nog bleker.Ze draagt hele strakke korsetten met lange rokken die op de kont poft.http://www.victorianflowers.nl/includes/languages/dutch/images/buttons/couture-corsetten-corsets.jpg of http://www.victorianflowers.nl/includes/languages/dutch/images/buttons/couture-corsetten-corsets.jpg
    Innerlijk: Ze heeft altijd moeite gehad met moeilijke emoties die ze daarom ook altijd opkropte.Dit veroorzaakte woede aanvallen die ook tot de moord van haar moeder leidde, haar vader heeft ze nooit gekend.Maar na al die jaren heeft ze haar emoties weten te beheersen en gebeurd dit niet meer zo vaak.Maar lief is ze niet, ze houdt van bloed en ziet het graag vloeien.Ze zal ook geen rekening houden met andere, behalve wanneer ze van diegene houdt.
    Waarom naar Huntsville gekomen: Ze is naar Huntsville gekomen om hier haar rust te vinden in het prachtige landschap.Ooit tekende ze het landschap graag, toen ze nog leefde, maar toen ze haar pols van haar tekende hand eerst kneusde en toen brak..lukte het haar niet meer.Nu geniet ze er liever van en maakt ze in haar gedachtes nog altijd de tekeningen.
    Extra: Extreem lage bloeddruk, ze drinkt mensenbloed en alleen hertenbloed.
    Haar botten knakken van alle kanten, gewoon van zichzelf zoals wanneer ze loopt op bijvoorbeeld opstaat.Maar haar vingers, polsen, nek en rug zelf kraken heeft ze geen problemen mee.


    niet denken dat ik het van Cruciatus afpik, nee ik baseer het op mezelf

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 19:34 ]


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Ty voor invullen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vampierenjager (als dat mag ;D)
    Volledige naam: Lysandra Morena Johnson
    Roepnaam: Lysa
    Leeftijd+Geboortedatum+Oogt als: 20 , 24-01-1990 , 20
    Uiterlijk: Lysandra heeft middellange bruine haren , met een rode schijn er op . Ze heeft zachte blauwe ogen . Ze is 1.65 meter . Ze is slank gebouwd , maar heel sterk .
    Innerlijk: Lysa heeft een speciale persoonlijkheid . Ze kan heel lief en zorgzaam zijn En houd van orde en netheid . Ze kan er dan ook helemaal niet tegen dat er iets wanordelijk is . Voor haar geliefden en vrienden gaat ze door het vuur en ze laat hen nooit in de steek . Maar als het haar allemaal eventjes te veel wordt blijft ze liever alleen afgezonderd van de wereld . Ze kropt vaak haar emoties af en reageert ze tijdens het vermoorden van vampieren af . Ze is ook rap op de teentjes getrapt en kan heel slecht kritiek verdragen . Ze is koppig en eigenwijs . En blijft iets volhouden tot ze haar zin heeft .
    Waarom naar Huntsville gekomen: Om een oude geliefde van haar op te zoeken.
    Extra: Lysa is een hele sterkte meid en houd wel van een beetje gevaar . In huntsville woont een oude geliefde van haar genaamd James Delangle . Hij is een wachter , iemand die vampierjagers opleid .

    Laat weten of dit goed is of ik iets moet veranderen x
    En of ik de rol heb of niet x


    You make my life perfect ! <3