• we gaan bijna 2011 in. dus we komen ook dichterbij het doem jaar 2012. ik begin het eng te vinden omdat bijna alle gelovige boeken bijbel,tora,koran enzo zeggen dat de aarde zich in een eindfase begint.

    wat denk jij is het waar of niet waar?

    3D schreef:
    Weetje wat het is? Ooit moet de wereld vergaan, maar dat kan ook over 100 jaar zijn, of over 10000, of over 1 jaar. We shall see. (:


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    *facepalm* We gaan het aquarius tijdperk in, that's all, for the love of God. Dus ja, je gaat een verandering doormaken, maar je loopt nog wel even rond op deze ... Aarde.

    24 december 2012, om precies te zijn, gebeurt dat. EN DUS NIET dat de wereld vergaat (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 15:16 ]


    You move me ......... Kurt

    Het enige wat ik geloof is dat de zon ooit sterft, maar dat is omdat de zon een ster is.
    Alle sterren hebben hun tijd om te komen & gaan.
    Maar dat zal pas over 100 miljoen jaar zijn.

    Wat ik me wel afvraag.. Er zijn honderden sterren, waarom komt er nooit een ster zo dicht bij als de zon?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 15:05 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    niet waar ze zeideb dat ook over 2000 en we leven nog


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    zo lang er de zon nog niet ontploft ,of een groot ding uit de hemel komt vallen,zombies/aliens die de wereld overnemen,iedereen dood gaat aan virussen , op de aarde nog geen kern oorlog is, en de aarde nog bewoon baar is lopen wij wel nog ff rond:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    In 2006 zouden we ook al vergaan/


    Don't dream your life, but live your dream!

    In de Koran staat niet dat het in 2012 de wereld zou vergaan. Er staan alleen maar tekens in, wanneer het is. Nou, sommige tekens zijn er ook. Maar hebben julie een bron dat het dan in 2124 is?

    Toen ik in de eerste zat, kreeg ik geschiedenis. En op een of andere manier hadden we erover en toen zei de lerares dat de Maya al de volgende hebben voorspeld. 24 december 2012. Na een tijdje was ik het wel vergeten tot ik in de derde kwam, op de pc ging en het las op internet. En toen wist ik het weer....


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Het zou toch iets van 2112 worden omdat er een telfout was gemaakt?


    -

    We zijn de laatste generatie, ja.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Optimistic schreef:
    Een of ander volk voorspelde dat de wereld in 2012 zou vergaan, maar wetenschappers hebben dat onderzocht en kwamen tot het besluit dat dat volk een telfout hebben gemaakt. Dus al die fabels dat de wereld op 21 december 2012 zou vergaan, zijn fout (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee.


    -

    Fictitious schreef:
    Hm. Ik denk wel dat er 'iets' gaat gebeuren, maar of dat in 2012 is en of dat het einde van de wereld is? I don't think so.


    Hope goes lost but never dies.

    Iedereen heeft er andere theorieen over,
    maar ik denk er eigenlijk niet over na
    ;p
    of ja dat probéér ik maar ik heb geen theorie waarom de aarde zou exploderen ofzeuw,
    dus ik denk dat het neit gaat gebeuren (:


    Me so good.

    VILLA07 schreef:
    Het enige wat ik geloof is dat de zon ooit sterft, maar dat is omdat de zon een ster is.
    Alle sterren hebben hun tijd om te komen & gaan.
    Maar dat zal pas over 100 miljoen jaar zijn.

    Wat ik me wel afvraag.. Er zijn honderden sterren, waarom komt er nooit een ster zo dicht bij als de zon?


    omdat er één de dichtse moet zijn ;)
    Het is trouwens 5 miljard jaar volgens mij.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 15:29 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik lees net dat een of ander volk een telfout maakte en dat het 2124 is dat de wereld vergaat en dan zeggen jullie dat dat nog ver weg is, maar het is al over 113 jaar ofzo O:
    ik vind dat niet erg lang, hihi


    Me so good.