• we gaan bijna 2011 in. dus we komen ook dichterbij het doem jaar 2012. ik begin het eng te vinden omdat bijna alle gelovige boeken bijbel,tora,koran enzo zeggen dat de aarde zich in een eindfase begint.

    wat denk jij is het waar of niet waar?

    Niet waar,dat lijkt me nogal onmogelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm. Ik denk wel dat er 'iets' gaat gebeuren, maar of dat in 2012 is en of dat het einde van de wereld is? I don't think so.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Dat vind ik persoonlijk zever. :x


    Let the Night embrace you

    Weetje wat het is? Ooit moet de wereld vergaan, maar dat kan ook over 100 jaar zijn, of over 10000, of over 1 jaar. We shall see. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    staat dat in de Bijbel? (krul)
    Dat heb ik precies gemist (:
    Weet je,, Persoonlijk denk ik niet dat de wereld dan vergaat, maar ja, hij zal natuurlijk wel ooit moeten vergaan (':


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou, de wereld zal ooit vergaan. Misschien is het wel over een uurtje. Maar I don't mind. We zien wel, zal ik maar zeggen. (:


    wth.

    Lacie schreef:
    Dat vind ik persoonlijk zever. :x

    Echt niet waar, Ik geloof er dus echt niet in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet of het waar is of niet, ik hoop natuurlijk van niet maar we zullen in het jaar 2012 zien (:

    Het schijnt dat dan het sterrenbeeld waar we in staan gaat veranderen (krul). Dus geen boem en we zijn weg hoor. Persoonlijk vind ik het ook maar bullshit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    50 jaar geleden kwamen ze al bij mijn ouders aan de deur om te vertellen dat de aarde over ene jaar zou vergaan, en quess what..
    De aarde is er nog ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kunt het ook anders zien.. Het einde van een oud tijdperk en het begin van een nieuwe. Als iets ten einde gaat wil dat niet zeggen dat we dood aan :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    BadHero schreef:
    staat dat in de Bijbel? (krul)
    Dat heb ik precies gemist (:
    Weet je,, Persoonlijk denk ik niet dat de wereld dan vergaat, maar ja, hij zal natuurlijk wel ooit moeten vergaan (':


    Dat staat niet in de bijbel hoor.
    in de Bijbel staat: Dat als er meer rampen komen, alle landen zich tegen Israël zullen keren, het einde nabij zou zijn.

    Ik heb het even makkelijk neergezet hoor, in mijn Bijbel staat het namelijk met moeilijke woorden.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Gelul, zij kunnen dat niet eerder als wij weten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Een of ander volk voorspelde dat de wereld in 2012 zou vergaan, maar wetenschappers hebben dat onderzocht en kwamen tot het besluit dat dat volk een telfout hebben gemaakt. Dus al die fabels dat de wereld op 21 december 2012 zou vergaan, zijn fout (:


    Never run out of reasons to smile...