Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.
Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.
Quixotic schreef:
Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.
Mensen die snijden zijn toch meestal mensen met heel veel problemen en willen de pijn in hun hart zeg maar overstemmen met lichamelijke pijn?
Want in dat geval heb ik medelijden met die mensen en vind ik dat ze er niks aan kunnen doen omdat ze geen andere oplossing zien.
Wat Quixotic zegt.
Ik vind het trouwens ook heel erg als mensen weg lopen van degene die aan automutilatie doen en het vervolgens tegenover anderen belachelijk gaan maken. Zoiets geeft mij moordneigingen.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Quixotic schreef:
Mensen die het doen omdat ze niet anders kunnen, dat snap ik heel goed. Been there, done that.
Mensen die snijden omdat ze aandacht nodig hebben: Het is niet de beste manier om het te zoeken, maar ze zullen het niet voor niets doen.
Mensen die snijden omdat ze bij een bepaalde subcultuur willen horen: Spring voor een trein.
Quixotic schreef:
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Quixotic schreef: