Een begeleidend centrum, dat is waar jongeren komen als ze niet meer thuis kunnen wonen, en ze uit hun huis worden gezet. Zeven jongeren wonen nu in het Begeleidend Centrum (BC): Yuna, zo heet het BC. Yuna is een Christelijke instelling, en iedereen die daar zit krijgen daar een tweede kans om hun leven goed te beginnen.
Ze halen allerlei fratsen uit, en maken leuke tijden mee - maar ook tijden waarvan ze het liefst wilden dat ze niet bestonden. Op een Begeleidend Centrum hoort natuurlijk ook begeleiding, en niet altijd kunnen de jongeren met de leiding overweg..
Er zijn ook zoveel regels op 't BC, (bijv. Geen liefdesrelaties) dat ze ook echt overtreden moeten worden. Because rules are there to break, right?
Het liefst wil ik meer jongensrollen dan meidenrollen, als er toch meer meidenrollen komen - kan het zijn dat ik alleen de jongensrollen kies, en maar 1 meisjesrol kies. Ik wil dus minstens 4 á 5 jongensrollen, en 3 meisjesrollen.
ROLLEN:
{x} 4 á 5 jongens, voor in 't BC.
- Harley.
- Mayci.
- Sid.
- OLDROSES.
{x} 3 meisjes, voor in 't BC.
- 3D.
- Mayci.
- hedyx.
{x} 4 á 5 leiding.
{x} vriend(inn)en van een bepaalde jongere.
- Harley.
{x} zelfbedachte rollen.
INVULLEN:
Rol:
Volledige naam:
Geboortedatum:
Roepnaam:
Religie (Geloof):
Familie (Vertel kort iets over het personage's familie):
Verleden:
Uiterlijk + Foto:
Karakter:
Status:
Crush:
Favoriete liedje:
Kledingstijl:
Extra:
Titel?
Je mag meerdere rollen aanmaken/ hebben, en denk eraan: de karakters moeten zo verschillend mogelijk zijn.
Als jullie de rollen inleveren, dan zorg ik ervoor dat jullie een fantastisch nieuw verhaal krijgen - en dat jullie adem erdoor in beslag wordt genomen.
NIET DE EERSTE,
MAAR DE BESTE!
Ps. Ik hou van creatieve rollen, als het zo creatief mogelijk is - dan heb je mij al overgehaald!
Denk erom, you guys! (;
DIT VERHAAL STAAT ONLINE!
Er staan al een paar delen online! Ziehier!
Dus neem snel een abo & lees dit leuke verhaal met de koppige jongeren in de hoofdrollen!
Ik waarschuw namelijk zelf niet.
[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 10:02 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.