Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.
Mijn mening. Nu die van jullie.
-
27 dec 2010 - 22:4427 dec 2010 - 22:57
Lacie schreef:
(...)
Ik vind het persoonlijk niet zo prettig dat zo'n leuk spelletjes topic vergalt wordt door overvloedig hoofdlettergebruik en off-topic gaan.
Dan krijg ik het gevoel dat ik mij er liever niet mee moei en gewoon niet meespeel.
Is het jullie niet opgevallen dat het altijd dezelfden zijn? Dat is absoluut niet leuk voor andere users, denk ik.
Het was geen spelletje het was het OMG topic.
Gewoon om te praten. Voor de lol maar blijkbaar mag je dat niet meer hebben op quizlet"Ignite, my love. Ignite."
27 dec 2010 - 22:57Enterrement schreef:
(...)
Maar wij kunnen geen lol hebben zonder er meteen een waarschuwing bij te krijgen.
Maar waarom lukt het niet om lol te hebben zonder de regels te overtreden?
Ik snap dat het wat moeilijker is, maar als jullie het nu eens proberen? ;$[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 22:58 ]
Let the Night embrace you
27 dec 2010 - 22:57Atmosphere schreef:
Ik kan me wel inbeelden dat het voor mensen, die echt willen volgen niet zo leuk is. Een keer offtopic gaan, kan wel gezellig zijn, maar als buitenstander wil je er vaak niks mee te maken hebben omdat het meestal wel ruzies zijn.
(...)
Als jullie het 'leuk' voor iedereen proberen te houden, lijkt het me meer effect hebben, als er gewoon word ingegrepen als het uit de had loopt (ruzies & such) Maar, als we gewoon lol hebben, en niemand uitschelden, niemand klieren/irriteren. En we betrekken iedereen in ons topic die wil.
Waarom dan sluiten?Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
27 dec 2010 - 22:57Atmosphere schreef:
(...)
Als jullie het 'leuk' voor iedereen proberen te houden, lijkt het me meer effect hebben, als er gewoon word ingegrepen als het uit de had loopt (ruzies & such) Maar, als we gewoon lol hebben, en niemand uitschelden, niemand klieren/irriteren. En we betrekken iedereen in ons topic die wil.
Waarom dan sluiten?
Zolang je dat tenminste doet, niemand klieren of irriteren. Want jij weet net zo goed als ik dat dat niet lukt.27 dec 2010 - 22:58Lacie schreef:
(...)
Ik vind het persoonlijk niet zo prettig dat zo'n leuk spelletjes topic vergalt wordt door overvloedig hoofdlettergebruik en off-topic gaan.
Dan krijg ik het gevoel dat ik mij er liever niet mee moei en gewoon niet meespeel.
Is het jullie niet opgevallen dat het altijd dezelfden zijn? Dat is absoluut niet leuk voor andere users, denk ik.
Het zijn inderdaad altijd dezelfden die proberen nog iets van Quizlet te maken, dat klopt. De rest doet dat niet, misschien vallen we daarom wel zo (soms negatief) op. Onze pogingen lukken ook niet altijd, maar wij proberen het tenminste.
Wij sluiten niemand buiten.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 22:58Rictusempra schreef:
(...)
Zolang je dat tenminste doet, niemand klieren of irriteren. Want jij weet net zo goed als ik dat dat niet lukt.
Haha, oh kom op. als je zo'n username kiest, moet je er ook de humor van inzien27 dec 2010 - 22:59het zijn idd altijd dezelfde mensen. -nietpositief-
You were much more muchier, you've lost your muchness.
27 dec 2010 - 22:59Enterrement schreef:
Gees, dit vond ik echt een geniale reactie.
(...)
Het zijn inderdaad altijd dezelfden die proberen nog iets van Quizlet te maken, dat klopt. De rest doet dat niet, misschien vallen we daarom wel zo (soms negatief) op. Onze pogingen lukken ook niet altijd, maar wij proberen het tenminste.
Wij sluiten niemand buiten.
<3
Amen to that.I live for the applause, you will die for it.
27 dec 2010 - 22:59Herolicious schreef:
Als je offtopic wilt gaan: ga dan naar het offtopic gedeelte. Dáar mag je offtopic gaan :')
Ga daar dan je OMG-topics maken, of what ever je ook wilt doen.
Daar kun je niet zien of er nieuwe reacties zijn, dat is veel makkelijker bij actieve topics en niemand heeft er last van.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 22:59Funeral schreef:
Wij proberen Q nog tenminste gezellig te maken. Blijkbaar wilt iedereen Q saai houden?
het zijn idd altijd dezelfde mensen. -nietpositief-I live for the applause, you will die for it.
27 dec 2010 - 23:00Passerby schreef:
(...)Ik kan me wel inbeelden dat het voor mensen, die echt willen volgen niet zo leuk is. Een keer offtopic gaan, kan wel gezellig zijn, maar als buitenstander wil je er vaak niks mee te maken hebben omdat het meestal wel ruzies zijn.
Ehm, wij hebben meteen iedereen erin betrokken die mee wilde praten.
En het topic volgen? Het OMG topic, was er niet om te volgen :'D27 dec 2010 - 23:00Funeral schreef:
het zijn idd altijd dezelfde mensen. -nietpositief-
Enorm sorry dat wij proberen het hier leuk te maken.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 23:00Atmosphere schreef:
(...)
Haha, oh kom op. als je zo'n username kiest, moet je er ook de humor van inzien
Ga je er nu weer over beginnen? Er is niks mis met mijn username en als jullie allemaal sperma erin lezen, is dat totaal mijn probleem niet. Als ik een vriendje had die pc's kon hacken, zorgde ik er persoonlijk voor dat jullie allemaal sperma1, sperma2 en sperma3 heten.27 dec 2010 - 23:00Lacie schreef:
(...)
Maar waarom lukt het niet om lol te hebben zonder de regels te overtreden?
Ik snap dat het wat moeilijker is, maar als jullie het nu eens proberen? ;$
JIJ bent een MOD, dus als JIJ de regels overtreed wordt je waarschijnlijk ontrood en WIJ zijn users, als wij de regels overtreden krijgen we alleen een waarschuwing. En sommige users schijnen op waarschuwingen te geilen denkik?*insert philosophical cringe expression here*
27 dec 2010 - 23:00Kikkeli schreef:
(...)Wij proberen Q nog tenminste gezellig te maken. Blijkbaar wilt iedereen Q saai houden?
bejaarden club"Ignite, my love. Ignite."