Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.
Mijn mening. Nu die van jullie.
-
27 dec 2010 - 22:4427 dec 2010 - 23:01
Rictusempra schreef:
(...)
Ga je er nu weer over beginnen? Er is niks mis met mijn username en als jullie allemaal sperma erin lezen, is dat totaal mijn probleem niet. Als ik een vriendje had die pc's kon hacken, zorgde ik er persoonlijk voor dat jullie allemaal sperma1, sperma2 en sperma3 heten.
Usernamen kun je maar een keer in de maand veranderen en jammergenoeg heb ik dat nét gedaan. En dit dreigement of wat het ook moet voorstellen, slaat nergens op.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 23:01Zie ons dan maar als 'speciale' kinderen die een aparte 'school' (=apart topic waar we ons gang kunnen gaan, icl. hoofdletters) nodig hebben.
I live for the applause, you will die for it.
27 dec 2010 - 23:01Rictusempra schreef:
(...)
Ga je er nu weer over beginnen? Er is niks mis met mijn username en als jullie allemaal sperma erin lezen, is dat totaal mijn probleem niet. Als ik een vriendje had die pc's kon hacken, zorgde ik er persoonlijk voor dat jullie allemaal sperma1, sperma2 en sperma3 heten.
Mijn nieuwe username wordt als SEMISLEKKER. ;$*insert philosophical cringe expression here*
27 dec 2010 - 23:02Rictusempra schreef:
(...)
bdreigen mocht toch niet?"Ignite, my love. Ignite."
27 dec 2010 - 23:02Enterrement schreef:
(...)
Enorm sorry dat wij proberen het hier leuk te maken.
Jullie zijn heus niet de enigen die het hier leuk willen maken. Soms zijn de manieren waarop gewoon verkeerd.27 dec 2010 - 23:02@ Rictusempra
En sexueel getinte namen zijn verboooooooden!'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 23:02Kikkeli schreef:
Zie ons dan maar als 'speciale' kinderen die een aparte 'school' (=apart topic waar we ons gang kunnen gaan, icl. hoofdletters) nodig hebben.
Die nog niet zindelijk zijn 'Normaal kunnen reageren' en speciaal onderwijs nodig hebben 'geilen op waarschuwing'.*insert philosophical cringe expression here*
27 dec 2010 - 23:02Enterrement schreef:
oeps ;x
@ Rictusempra
En sexueel getinte namen zijn verboooooooden!I live for the applause, you will die for it.
27 dec 2010 - 23:03Kikkeli schreef:
Zie ons dan maar als 'speciale' kinderen die een aparte 'school' (=apart topic waar we ons gang kunnen gaan, icl. hoofdletters) nodig hebben.
het offtopic is voor jullie dus een goed gedeelte!
dan houden jullie jezelf bezig en niemand heeft er last van,27 dec 2010 - 23:03Enterrement schreef:
@ Rictusempra
En sexueel getinte namen zijn verboooooooden!
God jeetje. Wat werd er net gezegd over klieren en irriteren?27 dec 2010 - 23:03Enterrement schreef:
En naziplaatjes ook en ik zag dr vandaag nog!
@ Rictusempra
En sexueel getinte namen zijn verboooooooden!Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
27 dec 2010 - 23:03Rictusempra schreef:
(...)
Jullie zijn heus niet de enigen die het hier leuk willen maken. Soms zijn de manieren waarop gewoon verkeerd.
Dat stond ook in mijn uitleg, paar posts omhoog.
En wij doen wel de meeste moeite, maar ach. Dat wordt hier als meeloperij en weet ik veel wat gezien. Ik snap niet waarom we de moeite nog doen :')'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 23:03Whipple schreef:
(...)
het offtopic is voor jullie dus een goed gedeelte!
dan houden jullie jezelf bezig en niemand heeft er last van,
jamaar ook met hoofdletters.I live for the applause, you will die for it.
27 dec 2010 - 23:03Rictusempra schreef:
(...)
God jeetje. Wat werd er net gezegd over klieren en irriteren?
Ik klier niemand :')'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2010 - 23:04Passerby schreef:
Dat is nooit gezegt dat dat niet mag :') En trouwens, of je voor of tegen Hitler bent is een eigen mening.
(...)En naziplaatjes ook en ik zag dr vandaag nog!
en trouwens, dat was ik. met Nazi plaatje.
Dat was van een horrorfilm met zombie nazis.[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 23:04 ]
I live for the applause, you will die for it.