• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Kikkeli schreef:
    Zie ons dan maar als 'speciale' kinderen die een aparte 'school' (=apart topic waar we ons gang kunnen gaan, icl. hoofdletters) nodig hebben.



    Geef ons een eigen hoekje en we houden onze bek


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kom op zeg, mensen die niet constant de grenzen opzoeken hebben het misschien op een andere manier leuk, jullie zijn echt niet de enige leuke mensen op Q hoor. X: -Niet beledigend bedoeld ofzo. :')
    Anyway. Het gaat hier niet alleen om het offtopic gaan I guess? Maar dat constant op je vingers getikt worden wanneer ze alleen maar dénken dat je de regels een beetje overtreedt.. Ik vraag me af of dit komt omdat ze gewoon willen opvallen als mod en elkaars kont kussen, of omdat er te veel mods zijn en ze geen fuck te doen hebben?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kikkeli schreef:
    (...)Wij proberen Q nog tenminste gezellig te maken. Blijkbaar wilt iedereen Q saai houden?


    het verschil is dat anderen gewoon lol hebben zonder de regels te overtreden. Als het echt zo saai was, waren heel veel users al weg hoor. En als je het echt zo saai vind, inactiveer je je account toch? : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Ga je er nu weer over beginnen? Er is niks mis met mijn username en als jullie allemaal sperma erin lezen, is dat totaal mijn probleem niet. Als ik een vriendje had die pc's kon hacken, zorgde ik er persoonlijk voor dat jullie allemaal sperma1, sperma2 en sperma3 heten.


    Haha oke, nou als jouw vriendje computers kon hacken, en jij denkt dat wij verdrietig worden dat we sperma heten, dan moet je dat vooral doen ;D
    Jij begon trouwens al in het begin van dat topic te kutten, dusjaa. dan krijg je dat terug.

    Enterrement schreef:
    (...)

    Ik klier niemand :')

    En wat deed je bij mij dan? Lekker lachen onder oude, goede vrienden?

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Haha oke, nou als jouw vriendje computers kon hacken, en jij denkt dat wij verdrietig worden dat we sperma heten, dan moet je dat vooral doen ;D
    Jij begon trouwens al in het begin van dat topic te kutten, dusjaa. dan krijg je dat terug.

    Ik begon te kutten?

    Funeral schreef:
    (...)

    het verschil is dat anderen gewoon lol hebben zonder de regels te overtreden. Als het echt zo saai was, waren heel veel users al weg hoor. En als je het echt zo saai vind, inactiveer je je account toch? : )


    Het zijn juist die topics, zoals de 'Omg' topics. Die quizlet leuk maken, en daarom zijn wij er nog.

    MODs?
    reageren jullie nog? XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    En wat deed je bij mij dan? Lekker lachen onder oude, goede vrienden?


    Dat wij geen vrienden zijn betekend niet meteen dat ik je klier. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kikkeli schreef:
    (...)Dat is nooit gezegt dat dat niet mag :') En trouwens, of je voor of tegen Hitler bent is een eigen mening.
    en trouwens, dat was ik. met Nazi plaatje.
    Dat was van een horrorfilm met zombie nazis.
    Kom zeg denk je nu echt dat dat mag. Meningen mogen geuit worden, maar zo'n dingen gaan erover. Dat is mijn mening, maar ik ben ervan overtuigd dat nazi dingen onder de niet-aanvaarde-dingen horen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Ik begon te kutten?


    Moet ik dat voor je gaan opzoeken dan?
    Je weet zelf ook wel dat je niet 'vrolijk meedeed'

    Kikkeli schreef:
    MODs?
    reageren jullie nog? XD

    met zo'n reactie lok je juist ruzie uit.

    Kikkeli schreef:
    MODs?
    reageren jullie nog? XD


    Volgens mij zijn ze er stil van (nerd)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kunnen jullie dit wel ergens anders doen? Aangezien dit niet met het topic te maken heeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Funeral schreef:
    (...)

    het verschil is dat anderen gewoon lol hebben zonder de regels te overtreden. Als het echt zo saai was, waren heel veel users al weg hoor. En als je het echt zo saai vind, inactiveer je je account toch? : )

    Ja kom mensen we gaan allemaal eventjes lekker ons account deactiveren. /NOTCOOL


    *insert philosophical cringe expression here*