• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Abigail - Woont in de stad.

    Pixie - Akoestische gitaar.
    Verleden; Nadat alles krabbelde Pixie op, raakte ze bevriend en kwam ze zelfs in een band terecht, tot haar verbazing werd hun band razendpopulair (: Ohja, ze heeft nog niemand van de band verteld over haar verleden, ze weten enkeldat ze als de dood is voor onweer.. Maar dat komt omdat als het onweerd gaat ze altijd naar hun toe, zelfs midden in de nacht, dan kruipt ze gewoon bij hun in bed :'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HOI SIMONE
    Lily wilt zanger. Is dat goed?


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    yeah, of course 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Awesome. Dan dump ik Andy.. ooit.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    ik ga eerst personen plaatjes droppen op site xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okahy, wie zal ik nemen? :x Er staan alleen nog plaatjes op hoor xD;;
    klik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die persoon 7 is best awesome~


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    DRUMMER :D

    a girl (a)
    zo meteen de info ^^

    Awesome 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bronté
    Dit is Bronté. Een vrolijk , opgewekt meisje van bijna 17 jaar oud. Haar opvoeding gebeurde door haar beide ouders , tenminste toen ze een klein meisje was , dus dat was van korte duur. Haar ouders scheidden toen ze 4 jaar was. Haar oudere zus was toen al 7 jaar oud. Ze is erg gehecht geraakt aan haar zus die ze in het begin niet eens mocht , maar ze moesten nu eenmaal samen zich door de moeilijke tijd heen helpen. Ook toen hun vader hertrouwde en ze dus een stiefmoeder kregen. De eerste jaren zag Bronté er verschrikkelijk tegen op , maar naarmate ze haar stiefmoeder beter leerde kennen, hoe aardiger ze haar vond en dat was ook zo omgekeerd. Wat haar echte moeder betreft , Bronté had al maanden niets meer van haar gehoord en toen kwam de waarheid uit dat ze naar het buitenland was vertrokken zonder iets te zeggen. Dat heeft Bronté veel pijn gedaan , maar door haar stiefmoeder vergat ze dat opnieuw al snel. Het leek wel dat ze een betere relatie had met haar stiefmoeder dan met haar echte moeder en daar was Bronté blij om dat ze eindelijk opnieuw een moederfiguur in haar leven had. Verder is ze gelukkig opgegroeid bij haar vader,stiefmoeder en oudere zus. Als je Bronté ziet lacht ze nogal veel en dat beschouwt ze dan ook als een goede eigenschap van haarzelf. Ook is ze nogal snel afgeleid als ze met iets bezig is. Ze houdt van warme landen en buiten zijn. Verder is niets speciaals ^^

    whoeshj. Staan er bij ;x

    Als jullie willen kunnen jullie ook andere mensen roepen,
    kunnen we sneller beginnen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    Naam; Andy
    Geslacht; 100 % man
    Geboortedatum; 26 december 1990. Hij is nu dus 20. EN VANDAAG JARIG. Ja, awesome toch?
    Karakter; Ik heb geen zin om uitgebreid te doen, dus laten weg zeggen dat hij simpelweg vriendelijk is tegen mensen die hij goed kent, en afstandelijk en koeltjes tegen anderen. Hij kan er niet tegen als meisjes beginnen te giechelen en blozen wanneer hij in hun buurt komt, en is zelf helemaal niet overtuigd van zijn talent. & uh, ja, dat was het wel denk ik.
    <3; Zingen, achter zijn computer zitten, waarop hij meestal foto's bewerkt en twittert - jaa, Andy is een fanatiek twitteraar.
    Crush; x
    Status; Single, niet zeker of hij bi of gay is.
    Is; Zanger in de band :3
    Extra; BOEM.


    Naam: Leto Seth Candle
    Bijnaam/roepnaam:
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19 lentes
    Karakter: Leto is een kil en ongelooflijk sadistisch persoon. Hij heeft nauwelijks of geen geweten, en is niet bang om mensen te dwingen, pijn te doen of op een andere manier te onderdrukken. Hij kan er niet tegen als hij zijn zin niet krijgt, en kan dan behoorlijk agressief worden, al is hij meestal kalm en berekenend. Leto is behoorlijk intelligent, en weet goed gebruik te maken van zijn kennis.
    <3: Mensen gek maken, onweer, het strand
    Vogels, snoep, kinderen
    Relaties etc.: Leto is alleen, zijn familie is weg. Eigenlijk heeft hij niets, het enige wat hem zwak maakt.
    Woonsituatie: Leto leeft in een klein hutje ergens midden in het bos.
    Verleden: Leto's moeder was wat hem zo gemaakt heeft, ook zij was gek op mensen pijn doen, er liggen een aantal mensen in een inrichting door haar. Zo werd Leto dus ook opgevoed. Toen zijn moeder werd opgepakt, is Leto helemaal los geslagen, alles doend wat niet mocht en zich niets van iemand aan trekkend.
    Extra: Leto valt best wel in de smaak bij meisjes, maar dat kan hem niets schelen. Hij houdt zich meestal bezig met het versieren van jonge meisjes, en ze dan dingen voor hem te laten doen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 21:19 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    haha xD Cool.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    WEETIK 8D


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3