Ja, daar zat ik toen net aan te denken, niet omdat ik het zelf wil doen maar door gisteren. Weet je, ik weet eigenlijk niet wat ik moet vinden van mensen die zelfmoord plegen. De mensen vechten er juist tegen om het niet te doen maar uiteindelijk word het gewoon allemaal te veel een keer. Ik weet ook niet of ik het juist dapper moet vinden omdat ik er zelf nooit de moed voor zou hebben.. Wat vinden jullie ervan? En nu niet gelijk zeggen van 'die mensen zijn gestoort' als je er nog nooit zelf over na hebt gedacht(ik ben er van overtuigt dat bijna iedereen wel eens aan zelfmoord heeft gedacht namelijk).
Dus; Wat vinden jullie van zelfmoord en de mensen die er vele pogingen tot gedaan hebben?
Jullie hoeven er natuurlijk verder niks over te zeggen, want iedereen heeft wel af en toe problemen, de ene erger dan de anderen en daar hoeft natuurlijk niet iedereen van af te weten als je het privé wilt houden. (:
Let op: Dit moet géén aansporingstopic worden anders laat ik het sluiten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen na aanleiding van dit topic hen juist 'moed geeft' om het te volbrengen.
[ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 15:55 ]
your eyes are like stars in the night.