• never mind, ik heb er al een.
    OMG OMG OMG IK DURF NIET het spel niet te spelen ;_;

    het gaat dus om het spel Amnesia: The Dark Descent, benoemd tot engste game ofzo. En hij is srsly eng. Het is 100% Run&hide.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:02 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Geen idee


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Waarom durf je het niet te spelen?xd


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    Waarom durf je het niet te spelen?xd
    Omdat iedereen die het speelt zegt dat het fucking eng is ;_; Zelfs een vriend van me die voor zowat niks bang is was fucking bang toen hij het speelde

    ;_;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 18:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)Omdat iedereen die het speelt zegt dat het fucking eng is ;_; Zelfs een vriend van me die voor zowat niks bang is was fucking bang toen hij het speelde

    ;_;

    Maar Sem is toch nergens bang voor? ^^

    WEmo schreef:
    (...)
    Maar Sem is toch nergens bang voor? ^^
    ;_;


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar je zal ze sowieso wss. eerst moeten mounten tot cd/dvd formaat Sem, dat zijn ze namelijk ook als je ze vanaf cd installeert.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oké ik ga nu een hele loze reactie plaatsen maar hoe kan je nu bang zijn voor een spel? xd


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    Oké ik ga nu een hele loze reactie plaatsen maar hoe kan je nu bang zijn voor een spel? xd


    Natuurlijk wel. Hoe kan een mens bang zijn voor films, die zijn toch ook vaak nep?
    Toch zijn er meer dan genoeg wel bang voor en dat heeft vaak met name te maken met wat de effecten doen met je gevoelens en verstand. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Maar je zal ze sowieso wss. eerst moeten mounten tot cd/dvd formaat Sem, dat zijn ze namelijk ook als je ze vanaf cd installeert.
    Ik ben niet echt zo'n download exper, papa doet dat altijd 8D
    so help D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)Ik ben niet echt zo'n download exper, papa doet dat altijd 8D
    so help D:


    Nou, je hebt dus wss. wel al het goede spel gedownload ... Nu moet je een iso mounter downloaden (roep papa zo maar alvast) en dan het bestand mounten tot cd/dvd formaat. Dan kun je ze soms al gelijk installeren en anders moet je hem eerst branden. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    PurpleCow schreef:
    Oké ik ga nu een hele loze reactie plaatsen maar hoe kan je nu bang zijn voor een spel? xd
    Dit spel is 100% run&hide.
    ;_; ik durf nietttt

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 18:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    PurpleCow schreef:
    Oké ik ga nu een hele loze reactie plaatsen maar hoe kan je nu bang zijn voor een spel? xd

    Toen ik F.e.a.r. 2 ging spelen durfde ik soms ook niet het hoekje op te lopen x'D Terwijl ik echt nooit bang ben voor films of spellen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Toen ik F.e.a.r. 2 ging spelen durfde ik soms ook niet het hoekje op te lopen x'D Terwijl ik echt nooit bang ben voor films of spellen.
    srsly, ik heb beelden van Fear en Amnesia gekeken. Fear is niks vergeleken met Amnesia ;_; Met FEAR kun je je nog verdedigen met een geweer. Amnesia: Je hebt níks om jezelf te verdedigen. Het is rennen, verstoppen of doodgaan.
    Je mag niet naar monsters kijken want daar word je char gek van, je mag niet in het donker staan, je char is bang voor het donker. etc ;_;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 19:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    dit mischien ? 8D


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    (...)Dit spel is 100% run&hide.
    ;_; ik durf nietttt


    Zo te zien een soort moderne versie van Silent Hill? 8D
    Oh man, mijn vriend vond die doodeng als klein kind, liet z'n oom hem in het donker, in z'n eentje 's nachts het hele spel spelen. Gnagnagna. Hij heeft er nu nog trauma's van.
    Ziet er wel leuk uit. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell