• Ik zit er dus aan te denken om mijn haar zwart te verven. Het probleem is dus dat ik niet weet of het me staat en/of het kan. so, what do u think?


    klik
    (Ik heb donkerblond haar met lichte plukken erin van de zon)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:04 ]


    Only those who listen can hear

    Ik zou echt niet zwart gaan, ook al zie ik de foto niet. Zwart is echt een moeilijke kleur. Ga gewoon donker bruin, met warme schijn. Want anders, heb je erg veel kans om er gewoon ziek en afgeleefd uit te zien. x


    cupcake unicorns

    Ik zie de foto ook niet. Zwart haar is wel warm. Geloof me, ik kan het weten
    Maar als jij het wilt, kan het wel. ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Zie het plaatje niet?


    Out of dreams.

    Ik zou als ik jou was niet voor zwart gaan. Donkerbruin denk ik wel dat je mooi zou staan (;


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    NEE niet doen D:
    Je hebt daar denk ik toch wat een te lichte huidskleur voor.
    Ik denk dat bruin je heel leuk staat!


    I live for the applause, you will die for it.

    als ik jou was zou ik het donkerbruin verven, het ligt tegen zwart aan, dus is donker (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Geen zwart, misschien donker/donker bruin. net geen zwart is leuk


    Firm believer of all that is magic

    Ik denk dat ik eerst bruin 'probeer' Zwart is misschien een beetje extreem (';
    Er staat btw een link bij met een foto

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:11 ]


    Only those who listen can hear

    Ik zou je lok wat korter knippen, want nu ziet het er niet echt heel mooi uit (mijn mening). Ik denk dat je de bleek bent voor zwart haar, je moet je haarkleur gewoon zo laten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Ik zou je lok wat korter knippen, want nu ziet het er niet echt heel mooi uit (mijn mening). Ik denk dat je de bleek bent voor zwart haar, je moet je haarkleur gewoon zo laten.


    Die foto is al wel wat ouder (: Dus mijn lok is korter en hangt niet meer zo voor mijn ogen. En het is inmiddels al weer zomer dus zo 'wit' als daar ben ik nu niet meer,.. Denk ik dan xD


    Only those who listen can hear