• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Hestia schreef:
    (...)
    *heeft geen woorden*
    Ik heb het mss een beetje veralgemeend naar mijn mening, maar daar komt het wel op neer. De tekst is me ietsje te lang om helemaal uit te leggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Idem. Ik blijf de muziek geweldig vinden en vol emoties omdat ik zoveel van mezelf erin terug vind en dat is goed aan muziek, maar als band weet ik het zo niet meer. Ik ben TELEURGESTELD.

    De muziek blijft inderdaad goed, en daar is het uiteindelijk om te doen ook hè. Het is gewoon echt zonde dat het zo moet lopen.
    En ik vond je beknopte samenvatting goed en duidelijk en het is ook een lap tekst hè.

    Crossfire schreef:
    (...)
    De muziek blijft inderdaad goed, en daar is het uiteindelijk om te doen ook hè. Het is gewoon echt zonde dat het zo moet lopen.
    En ik vond je beknopte samenvatting goed en duidelijk en het is ook een lap tekst hè.
    Ik blij voor hun dat ze eindelijk die stap hebben kunnen zetten. Leven in iets wat je niet gelukkig maakt is fout, je gaat er toch alleen maar kapot van en ik heb liever dat ze eruit stappen dan dat je binnen enkele jaren een artikel moet lezen over overdosis, of zelfmoord. (dat is wel heel dramatisch, maar het zou niet de eerste artiest zijn die zoiets tegenkomt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -allemaal gelezen-

    Meh ik vind het zo jammer D:

    Waar staat die verklaring van Hayley dan? Die wil ik ook lezen nu.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wallflower schreef:
    (...)
    zo inderdaad, als je het zo leest is Hayley echt best wel... een egoïstische bitch ofzo. woow.


    Daar dacht ik ook aan!


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Wallflower schreef:
    (...)
    zo inderdaad, als je het zo leest is Hayley echt best wel... een egoïstische bitch ofzo. woow.


    --

    Desecrate schreef:
    -allemaal gelezen-

    Meh ik vind het zo jammer D:

    Waar staat die verklaring van Hayley dan? Die wil ik ook lezen nu.

    Ik denk dat hij daarmee op dat bericht op hun site doelt.

    Passerby schreef:
    (...)Ik blij voor hun dat ze eindelijk die stap hebben kunnen zetten. Leven in iets wat je niet gelukkig maakt is fout, je gaat er toch alleen maar kapot van en ik heb liever dat ze eruit stappen dan dat je binnen enkele jaren een artikel moet lezen over overdosis, of zelfmoord. (dat is wel heel dramatisch, maar het zou niet de eerste artiest zijn die zoiets tegenkomt.

    Best dramatisch, maar oki. Ik begrijp je punt en dat is inderdaad beter voor hun. Fijn dat ze die beslissing hebben kunnen maken en ik hoop dat Paramore verder mag blijven staan want de muziek blijft de muziek en daar gaat het om!

    Ik ben blij dat ze voor zichzelf kiezen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind dat bands dit soort dingen buiten de media moeten houden. Het gaat mensen/fans niets aan en er komen alleen maar problemen van..


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Pagan schreef:
    Ik vind dat bands dit soort dingen buiten de media moeten houden. Het gaat mensen/fans niets aan en er komen alleen maar problemen van..


    Waarom? Wij fans mogen het toch weten? Ze maken het deels voor ons.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Wow, dat de achtergrond en geschiedenis van die groep zo diep gaat. Jemig, wat hebben ze zich door shit heen moeten slepen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Desecrate schreef:
    -allemaal gelezen-

    Meh ik vind het zo jammer D:

    Waar staat die verklaring van Hayley dan? Die wil ik ook lezen nu.
    Ik dacht de de tweede link naar een andere topic ging en dat daar de woorden van Hayley staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    thaBomb schreef:
    (...)

    Waarom? Wij fans mogen het toch weten? Ze maken het deels voor ons.
    Ik heb het al zo vaak gezien dat dit uiteindelijk helemaal explodeert en dat die mensen elkaar nog niet meer normaal aan kunnen kijken terwijl ze zoveel jaren met elkaar samen hebben gewerkt. Natuurlijk hebben fans het recht om te weten wat er gebeurd is als de artiesten dat toelaten, maar dingen zoals deze zorgen er alleen maar voor dat fans nog meer denken dat de artiesten van hen zijn en dat ze daar ook echt het recht op hebben, enkel omdat zij dat vinden. En dat maakt mij soms gewoon letterlijk ziek als ik zie hoe mensen daarmee omgaan. Want dat soort gedrag maakt echte en oprechte muziek kapot.

    Maar toch.. Ik vind het wel sneu voor ze hoe het allemaal gelopen is en hoop dat ze allemaal hun eigen weg weer vinden.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 13:53 ]


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ik denk dat hij daarmee op dat bericht op hun site doelt.

    Hmm dat vind ik niet echt een 'slecht' bericht ofzo XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.