• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    O MY GOD:|

    What een achterlijk verwend kind is Hailey zeg!
    Godsamme, ik was echt fan van ze, maar dat was allemaal maar een leugen wat ik zag:|
    Jezus, ik had dr allang wat aangedaan als ik hun was :O
    Wat klote zeg! Zoiets pik je toch niet, ook als kind niet(lijkt mij)

    Nu snap ik wel waarom ze de band verlaten, en ik vind nie eens erg als k dit lees :O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Foals schreef:
    lol, ik mocht Hayley al een tijdje niet meer.
    En ze bleek ook echt een diva te zijn.
    Ik vind het trouwens vooral zó dom dat Hayley altijd zat met dr 'Paramore is a band' yea right.

    Wel, zo achteraf vind ik dat ook.

    Passerby schreef:
    (...)je hebt gelijk, maar ik vind het gewoon ziek dat de mensen hen nu de schuld heeft; Als hij er zich niet meer goed bij voelt, moet hij stoppen. Das is net als in een relatie. Paramore was een deel van zijn leven en ik durft te wedden dat hij het moeilijk had toen hij de knoop doorhakte, want je ziet zo dat het enkele jaren heeft geduurd voor ze effectief zeiden dat zou wef wouden.

    Amen!

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ja echt he. Ik vind hem al zo verschrikkelijk zielig kijken, bah, ik heb echt medelijden met hem.

    Echt hè, hij ziet er echt slecht uit en klinkt slecht. Ik heb compassie met het gastje en die reacties. Aub zeg. :/

    Crossfire schreef:
    (...)
    Echt hè, hij ziet er echt slecht uit en klinkt slecht. Ik heb compassie met het gastje en die reacties. Aub zeg. :/
    en het heeft echt geen zin om je eigen mening te zeggen. Je krijgt gewoon geen kans. Iedereen zit daar echt voor haat en ze hebben geen oog voor de waarheid. Als fan discusieer je niet zo en breek je de bandleden niet af. Als fan moet je je neerleggen bij de keuzes die de bandleden maken. Ze zullen niet terug keren omdat wij dat willen. Mensen moeten stoppen geloven dat Muziek draait om het sexy gitaristje of het schattige zangertje. Het gaat hem om wat ze ons leren, want ze ons willen bijbrengen. Het gaat hem om de eerste tranen die je krijgt bij je favorite song. Het gaat hem om de glimlach die je krijgt wanneer je eindelijk de lyrics snapt. Het gaat hem om de energie die je voelt als je hen voor de eerste keer live ziet. Daar gaat het hem om en om niks anders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)en het heeft echt geen zin om je eigen mening te zeggen. Je krijgt gewoon geen kans. Iedereen zit daar echt voor haat en ze hebben geen oog voor de waarheid. Als fan discusieer je niet zo en breek je de bandleden niet af. Als fan moet je je neerleggen bij de keuzes die de bandleden maken. Ze zullen niet terug keren omdat wij dat willen. Mensen moeten stoppen geloven dat Muziek draait om het sexy gitaristje of het schattige zangertje. Het gaat hem om wat ze ons leren, want ze ons willen bijbrengen. Het gaat hem om de eerste tranen die je krijgt bij je favorite song. Het gaat hem om de glimlach die je krijgt wanneer je eindelijk de lyrics snapt. Het gaat hem om de energie die je voelt als je hen voor de eerste keer live ziet. Daar gaat het hem om en om niks anders.

    Wat een mooie woorden weer! _O_
    Al die 'fans' verdienen gewoon een klap op hun lomp gezicht. Ze zouden die gastjes beter steunen en respecteren.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Wat een mooie woorden weer! _O_
    Al die 'fans' verdienen gewoon een klap op hun lomp gezicht. Ze zouden die gastjes beter steunen en respecteren.
    Vind ik ook. het maakt me echt ziek. Je kan je echt geen fan noemen als je zo'n dingen zegt. En ik luister nu al enkele paramore liedjes en ik geniet er echt van. Ik krijg er een apart gevoel bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Vind ik ook. het maakt me echt ziek. Je kan je echt geen fan noemen als je zo'n dingen zegt. En ik luister nu al enkele paramore liedjes en ik geniet er echt van. Ik krijg er een apart gevoel bij.

    Dat heb ik zondag ook nog gedaan en de afgelopen dagen ook nog sommigen. Het blijft goed. :') En zonde dat er altijd zoveel van die 'fans' tussen zitten hè. Ik haat dat soort. ><

    da had ik ni verwacht :o


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Dat heb ik zondag ook nog gedaan en de afgelopen dagen ook nog sommigen. Het blijft goed. :') En zonde dat er altijd zoveel van die 'fans' tussen zitten hè. Ik haat dat soort. ><
    Je bent niet de enige. Ik kan er niet aandoen, maar Paramore zal voor mij altijd met de Farro's blijven. Al die mooie tijden, al die vids, al dat gekwijl ;)
    Ik zal ze echt nooit vergeten ofzo. Ik hoop dat Paramore blijft, want dat zou echt zonde zijn, maar de Farro's zullen er altijd een deel van zijn, net zoals Jeremy was. Nu zullen zijn de schaduwen zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Je bent niet de enige. Ik kan er niet aandoen, maar Paramore zal voor mij altijd met de Farro's blijven. Al die mooie tijden, al die vids, al dat gekwijl ;)
    Ik zal ze echt nooit vergeten ofzo. Ik hoop dat Paramore blijft, want dat zou echt zonde zijn, maar de Farro's zullen er altijd een deel van zijn, net zoals Jeremy was. Nu zullen zijn de schaduwen zijn.

    Het zal ook helemaal niet meer hetzelfde zijn zonder hen. Dat was gewoon een deel en dat deel is weg en dat is heel zonde en ze zullen altijd in mijn achterhoofd blijven zitten als ik nog Paramore zie of hoor. Al dat gekwijl, tegen wie zeg je het. Omg. (krul)

    Josh ziet er echt zielig uit in dat filmpje zeg!

    Crossfire schreef:
    (...)
    Het zal ook helemaal niet meer hetzelfde zijn zonder hen. Dat was gewoon een deel en dat deel is weg en dat is heel zonde en ze zullen altijd in mijn achterhoofd blijven zitten als ik nog Paramore zie of hoor. Al dat gekwijl, tegen wie zeg je het. Omg. (krul)

    Josh ziet er echt zielig uit in dat filmpje zeg!
    Vind ik ook, maar dat zei ik je al. Iezje door je woorden moet ik net aan iets van gisteren denken. 'Hey, Josh!' weetje nog. Als ik hun nog iets zie, heb ik dat toch mee denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    What-the-fuck.
    Zo voorspelbaar. Had ik al verwacht..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Passerby schreef:
    (...)Vind ik ook, maar dat zei ik je al. Iezje door je woorden moet ik net aan iets van gisteren denken. 'Hey, Josh!' weetje nog. Als ik hun nog iets zie, heb ik dat toch mee denk ik.

    Ja, dan wil ik bij je staan en sowieso dan! Want natuurlijk weet ik dat nog.

    Die reacties blijven belachelijk en triest. :/