• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Pagan schreef:
    Ik vind dat bands dit soort dingen buiten de media moeten houden. Het gaat mensen/fans niets aan en er komen alleen maar problemen van..
    Ik vind het goed dat ze uitleggen waarom, want dat gaat ons wel aan. Als wij er niet waren geweest, waren zij er ook niet en het is niet leuk als fan om ineens te horen dat een van je favoriete bands split, zonder boe of ba. Ze geven de fans nu tenminste de kans om te luisteren wat er gaande was en daar kunnen wij onze conclusie dan uit trekken. Ik gaan nu opeens geen ant-fan worden door dit gebeuren. Hun muziek is het belangrijkste en dat zei ik hier eerder ook al, maar mijn mening ten opzichte van de band is wel veranderd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crossfire schreef:
    (...)
    Best dramatisch, maar oki. Ik begrijp je punt en dat is inderdaad beter voor hun. Fijn dat ze die beslissing hebben kunnen maken en ik hoop dat Paramore verder mag blijven staan want de muziek blijft de muziek en daar gaat het om!
    Amen!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jezus, hoe bedoel je kut.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Desecrate schreef:
    (...)
    Hmm dat vind ik niet echt een 'slecht' bericht ofzo XD

    Ik ook niet, maar tsja. Ik ga er vanuit dat hij het zelf graag had gezegd en niet Hayley ofzo en het daarom slecht vindt ofzo?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind het goed dat ze uitleggen waarom, want dat gaat ons wel aan. Als wij er niet waren geweest, waren zij er ook niet en het is niet leuk als fan om ineens te horen dat een van je favoriete bands split, zonder boe of ba. Ze geven de fans nu tenminste de kans om te luisteren wat er gaande was en daar kunnen wij onze conclusie dan uit trekken. Ik gaan nu opeens geen ant-fan worden door dit gebeuren. Hun muziek is het belangrijkste en dat zei ik hier eerder ook al, maar mijn mening ten opzichte van de band is wel veranderd.

    Amen!

    Witherwings schreef:
    Jezus, hoe bedoel je kut.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar tsja. Ik ga er vanuit dat hij het zelf graag had gezegd en niet Hayley ofzo en het daarom slecht vindt ofzo?

    Ja ik denk dat ie dat er dan mee bedoeld inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tanzdiktator schreef:
    Wow, dat de achtergrond en geschiedenis van die groep zo diep gaat. Jemig, wat hebben ze zich door shit heen moeten slepen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wow wat is Haley dan eigenlijk een bitch als je het zo bekijkt


    I solemny swear i am up to no good

    Als het echt is vind ik Hayley best een bitch, met haar shirtjes van 'Paramore is a band'. Ja, als het echt is vind ik haar een bitch.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hayley is echt een trut ;x
    De muziek is geweldig, daar niet van, maar de zangeres zo te lezen een verrot persoon.
    Dit gaat volgens mij nog een gigantische ruzie opleveren tussen Hayley en de jongens.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Hayley is echt een trut ;x
    De muziek is geweldig, daar niet van, maar de zangeres zo te lezen een verrot persoon.
    Dit gaat volgens mij nog een gigantische ruzie opleveren tussen Hayley en de jongens.
    Ik vrees er ook voor, maar als het de waarheid is, zal ze haar best maar inhouden tegen hen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Witherwings schreef:
    Jezus, hoe bedoel je kut.

    Courtesan schreef:
    Hayley is echt een trut ;x
    De muziek is geweldig, daar niet van, maar de zangeres zo te lezen een verrot persoon.
    Dit gaat volgens mij nog een gigantische ruzie opleveren tussen Hayley en de jongens.

    Ik hoop niet dat dat laatste zal gebeuren, maar dat zal volledig van de reactie afhangen. Dat zou het allemaal nog meer zonde maken dat het zo moet eindigen.

    Wallflower schreef:
    (...)
    zo inderdaad, als je het zo leest is Hayley echt best wel... een egoïstische bitch ofzo. woow.

    Dat was ook wat ik dacht toen ik het las. x:


    hoi, jij bent leuk.