• Ik vraag me dat af, wat er dan gebeurt. Want ik ben vandaag al ziek thuisgebleven, en woensdag heb ik mijn schoolexamens. Morgen dan studieverlof, kan ik dus wel uitzieken, maar als ik woensdag nog ziek ben, ben ik de lul niet?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij ons moet je de hoofdvakken dan later eens bijmaken.. ^^
    Veel beterschap! x

    Bij ons moest je die dan de week voor de vakantie inhalen en anders alles leren tijdens de zomer, of met Pasen ofzo.


    The soul needs autumn.

    Misschien moet je ze dan inhalen? ö sorry, ik kan het niet weten. Ik krijg pas examens in de zesde. (:
    Beterschap!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb toen ik ziek was mijn examens later moeten bijmaken [de dag na het laatste examen]
    dat is echt kut, iedereen is dan klaar en zo heel blij en dan moet jij nog leren --'


    You're a star in heaven.

    mijn vriendin heeft een OP gehad tijdens de examensweek.
    Zij mocht het inhalen
    maar vaak is het met SE's dat 't dan ene herkansing moet worden.

    mijn vriendin heeft een OP gehad tijdens de examensweek.
    Zij mocht het inhalen
    maar vaak is het met SE's dat 't dan ene herkansing moet worden.

    Ja en ik heb dus 1 herkansing, en dit zijn 3 schoolexamens,. Fuck it, oke ik word wel beter.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zoals Tara al zegt; over SE's doen ze vaak nogal moeilijk. Je kunt er maar één inhalen, geloof ik. Daarom ben ik ook gewoon naar school gegaan toen ik SE's had. Misschien verkloot ik ze dan wel, maar ik kan in ieder geval nog zelf bepalen waar mn herkansing naar toe gaat.


    Bored.

    Zoals Tara al zegt; over SE's doen ze vaak nogal moeilijk. Je kunt er maar één inhalen, geloof ik. Daarom ben ik ook gewoon naar school gegaan toen ik SE's had. Misschien verkloot ik ze dan wel, maar ik kan in ieder geval nog zelf bepalen waar mn herkansing naar toe gaat.

    HM oke, slim je hebt gelijk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij moeten al onze examens gemaakt hebben en als je ziek bent moet je in de vakantie bijmaken --"


    Listen to what we're not saying..

    Bij ons moet je die dan na de vakantie inhalen & komt dat dus ook pas achteraf bij op je rapport


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Bij ons moet je een briefje van de dokter hebben. Anders ben je onwettig afwezig en heb je sowieso 0 :'). Als ik es ziek was tijdens de examens, ben ik gewoon gekomen. Ik moest wel even naar buiten rennen om ehm, overtegeven in de WC's, maar kon daarna weer gewoon verder doen ;D.


    Tanya is de beste.

    Ik weet niet heb ze nog niet maar je zal ze togh wel over mogen doen

    Bij ons mag je maar 2 dingen inhalen en de rest laten zitten.

    Als je bij ons 1 (of meer, ik weet niet) examen mist, moet je het hele jaar opnieuw doen, net als een meisje uit mn klas o_0


    I want my bloody cheese now!^^

    Bij ons mag je volgens mij een inhalen en voor de rest krijg je een 0. Maar dat weet ik niet zeker, ik heb nog geen last van examens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'