• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Blog is echt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OMG 0o ik ben geen fan (zusie lief wel) maar das best een ********* en ik luister nu airplanes :Y)


    Shoganai i ne~

    Giants schreef:
    Hayley Nichole Williams, mijn heldin, mijn voorbeeld.
    En boem, ik krijg spontaan een hekel aan haar.
    Mijn liefde voor Zac wint het toch echt, hoor.


    Josh wint het het ook van Hayley. Dat zij ooit zo'n bitch kon zijn.
    Ik wil het niet geloven..

    maar ja


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Omg...
    Ik ben een echte fan, maar Hayley blijkt een echte bitch te zijn?
    Wtf O.o


    Has no one told you she's not breathing?

    Desecrate schreef:
    Blog is echt.


    o m g die reacties... gaan mensen nog zeggen dat het Josh z'n schuld is.

    h8 people


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Precies, daar dacht ik ook al aan.
    Maar ik vind haar de laatste tijd zowiezo een beetje fake worden.
    Het is wel raar dat dit echt hartstikke kort na de release van de clip van 'Playing God' komt..
    Ik vind het heel jammer, maar wel goed dat allebei de kanten ons laten weten hoe het zit.
    Ik ben trouwens wel benieuwd wat er van Paramore gaat worden zonder Josh..
    En zac...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Desecrate schreef:
    Blog is echt.

    Oh man, zelfs hier is hij sexy :9~
    Ot; ik vind het wel zielig hoe ze hem daar nu op gaan afmaken


    We're hiding behind skin that's too tough

    Foals schreef:
    (...)

    o m g die reacties... gaan mensen nog zeggen dat het Josh z'n schuld is.

    h8 people

    Ja echt he. Ik vind hem al zo verschrikkelijk zielig kijken, bah, ik heb echt medelijden met hem.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Oh man, zelfs hier is hij sexy :9~
    Ot; ik vind het wel zielig hoe ze hem daar nu op gaan afmaken
    ja sommigen zijn echt verschrikkelijk , alsof het voor hem geen moeilijke beslissing was om uit de band te stappen , hallo ?
    Zoiets beslis je niet in 3 minuten :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ahhhh nu spammen ze heel zijn kanaal vol, ik vind dit echt niet kunnen. Hij heeft helemaal niks verkeerts gedaan. Ik ga zo boel met die ene krijgen, die hem uitdaagde voor slechte christene omdat hij Hayley verradde, While she was playing the bitch... Playing God yeah right --'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 23:01 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zit hier echt pissig te worden om die reacties he ><


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ok , ik ga stoppen met die reacties te lezen , gewoon mensen die zeggen You suck , you should feel guilty when paramore splits up because of this blabla...
    aah , die mensen denken alleen aan zichzelf!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik snap sowieso niet waarom mensen zo reageren. Hij is zelf uit de band gestapt, dus als het de waarheid niet was, dan zou hij er niks aan hebben het te vertellen. Het was een compleet ander verhaal geweest als hij en zijn broer uit de band getrapt waren. Maar dat is niet zo. Over zulke dingen liegen heeft voor hem dus geen zin, want hij wint er toch niets mee. En daarom geloof ik hem dus ook.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 22:11 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom mensen zo reageren. Hij is zelf uit de band gestapt, dus als het de waarheid niet was, dan zou hij er niks aan hebben het te vertellen. Het was een compleet ander verhaal geweest als hij en zijn broer uit de band getrapt waren. Maar dat is niet zo. Over zulke dingen liegen heeft voor hem dus geen zin, want hij wint er toch niets mee. En daarom geloof ik hem dus ook.
    je hebt gelijk, maar ik vind het gewoon ziek dat de mensen hen nu de schuld heeft; Als hij er zich niet meer goed bij voelt, moet hij stoppen. Das is net als in een relatie. Paramore was een deel van zijn leven en ik durft te wedden dat hij het moeilijk had toen hij de knoop doorhakte, want je ziet zo dat het enkele jaren heeft geduurd voor ze effectief zeiden dat zou wef wouden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wow heftig..