“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
XAVI schreef: Cristiano Ronaldo speelt morgen misschien niet mee tijdens de match tegen Levante. Hij is ziek, hij heeft last van zijn amandelen.. =$
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
last van zijn amandelen? haha watje faal.
Hope goes lost but never dies.
Spain schreef: (...) Dan moet hij zijn amadelen laten knippen. Maarja, ik ben niet zo fan van hem. Beter zit hij lekker op de tribune (:
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
XAVI schreef: (...) Die gast heeft coole skills! Hij mag dan wel een arrogant baasje zijn. Hij is en blijft een van de betere voetballers..
Iglesias schreef: (...) Ja, maar hij pleurt wel vaak door zijn eigen voeten. :'D
Everything is worse without music.
dat filmpje van Piqué en Cesc is ook echt mooi. man, hoe ga ik het tot 2 januari volhouden zonder Barça.
Wallflower schreef: dat filmpje van Piqué en Cesc is ook echt mooi. man, hoe ga ik het tot 2 januari volhouden zonder Barça.
Seduce schreef: (...) Echt een schatties Inderdaad ik ga me sowieso vervelen!
Iglesias schreef: (...) Bromance dude, bromance.
Seduce schreef: (...) Jung hij moet gewoon spelen, niets te zeiken heeft ie. Trouwens ze moeten toch vandaag =0?
stiekem vind ik dat wij allemaal met z'n allen een Barça-story moeten schrijven? :'D
Spain schreef: (...) Hmm, ik kan een hele waslijst opnoemen met spelers die beter zijn. En niet zo arrogant. Hoewel op twitter is hij kei aardig
Wallflower schreef: stiekem vind ik dat wij allemaal met z'n allen een Barça-story moeten schrijven? :'D