• dit las ik op nos.nl


    Nieuw-Zeelanders hebben de afgelopen 55 jaar honderden ufo's waargenomen. Dat blijkt uit vandaag vrijgegeven documenten van het leger.

    Het gaat om zo'n 2000 documenten over de periode 1954-2009 waarin ufo-waarnemingen zijn opgetekend van burgers, piloten en militairen. Sommige documenten bevatten ook tekeningen en beschrijvingen van buitenaardse wezens met een soort farao-maskers. Ook zouden er buitenaardse geschriften zijn gevonden.

    Kaikoura
    De meeste meldingen gaan echter over het waarnemen van onverklaarbare lichten in de lucht. De bekendste daarvan was in 1978 in Kaikoura op het Zuidereiland. Vreemde lichten werden waargenomen boven de stad en ook de radar in de verkeerstoren van het vliegtuig gaf aan dat er activiteit in de lucht was, terwijl er geen vliegtuig in de buurt was.

    Een vrachtvliegtuig werd zestig kilometer lang gevolgd door de vreemde lichten. De lichten rond het vliegtuig werden ook op film vastgelegd en haalden het nieuws in veel buitenlandse kranten. Een verklaring is nooit gevonden.

    Verzamelpunt
    Het leger heeft nooit iets gedaan met alle meldingen. Een woordvoerder zei daarover in de krant Dominion Post dat er geen geld en personeel voor was. "We zijn gewoon een verzamelpunt voor de informatie. We doen er verder niets mee".klikbaar naar een filmpje x]



    wie gelooft dit? ik zelf niet echtxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nah. Zal vast wel een verklaarbare reden voor zijn :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat zou wel geniaal zijn :'D


    -

    ailian veroveren de wereld!!!!!!! haha ja zeker, lekker lochish


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik zou het wel cool vinden :P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Het filmpje is mij te vaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het altijd fascinerend dat mensen eerst bewijs moeten hebben of het zelf gezien moeten hebben voor ze het geloven, gewoon vaak uit angst. :Y). Er worden zoveel dingen door de overheid in de doofpot gestopt, zodat de mensen onwetend blijven/worden en bang worden gemaakt. Als dat allemaal aan het licht zou komen, dan zouden mensen pas echt gek worden :'DDD en dan zou er een royale wereld massahysterie ontstaan. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Ik vind het altijd fascinerend dat mensen eerst bewijs moeten hebben of het zelf gezien moeten hebben voor ze het geloven, gewoon vaak uit angst. :Y). Er worden zoveel dingen door de overheid in de doofpot gestopt, zodat de mensen onwetend blijven/worden en bang worden gemaakt. Als dat allemaal aan het licht zou komen, dan zouden mensen pas echt gek worden :'DDD en dan zou er een royale wereld massahysterie ontstaan. (nerd)


    Ik geloof in UFO's en aliens en die crap, maar dit filmpje is gewoon zo vaag. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben boer aliën en ik kom de Aarde veroveren en ik houd van disco. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ik geloof in UFO's en aliens en die crap, maar dit filmpje is gewoon zo vaag. 8D
    Gheheh ja maar dat is meestal eh, als mensen al iets hebben gezien(als het nu echt is of niet) gaan ze zo hun best doen mensen te overtuigen of om iets te bewijzen dat het uiteindelijk helemaal nergens meer overgaat en echt overkomt als onzin. Maar, ik was het filmpje aan het kijken, dat ga ik nu even afkijken (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 12:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    vast en zker. Logisch is het niet.

    ik geloof nooit iets van een filmpje/foto. Pas als ik het echt met mijn eigen ogen voor mij zie staan

    Wow, Gaga attacks

    .______________.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leuk geprobeerd, ik had het bijna geloofd! Maar serieus, in dat soort flauwekul geloof ik allang niet meer. Er zal inderdaad vast een hele logische reden voor zijn, wat dat lichtje creëert.


    Behind every great man there’s a great woman

    We komen er ooit wel achter wat het betekend :]


    You try so hard not trying to try so hard.