• en ja, toen was 3 weer vol.
    dus hier kunnen we weer vrolijk mee praten over de aankomende voetbalwedstrijden. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk dat jij dezelfde reden hebt/had als ik toen. Maar ik ben er achter gekomen dat Q wel te vertrouwen is. Maar je moet het zelf weten?


    Hope goes lost but never dies.

    vechten jullie het maar ff uit, ik ga ff word weer aanklikken. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    XAVI schreef:
    Ik heb vroeger een goede rede gehad om vanaf toen mijn echte naam nooit meer op internet te gebruiken, maar ik vond het zo dom om op mijn profiel Emma in mijn eigen naam te veranderen..

    Naja, je hoeft je eigen naam ook niet te zeggen (: ik had een meisje in de klas die een andere naam had omdat ze haar naam niet mooi vond :') en dat is dan nog een andere reden. (nerd)


    Everything is worse without music.

    Wallflower schreef:
    Ik denk dat jij dezelfde reden hebt/had als ik toen. Maar ik ben er achter gekomen dat Q wel te vertrouwen is. Maar je moet het zelf weten?
    Ja, ik begon meer banden met mensen te scheppen hier maar ik vond het zo jammer dat ik tegen hen loog over mijn echte naam.. =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    @Amber
    Ik heb mijn adres doorgestuurd (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)Ja, ik begon meer banden met mensen te scheppen hier maar ik vond het zo jammer dat ik tegen hen loog over mijn echte naam.. =$

    weet je wat ik heb gedaan? ik werd uitgenodigd voor een meeting, en dan kan je gewoon niet met een valse naam heengaan want dat houd je echt niet vol. maar ik heb dus al mijn vrienden een PB gestuurd en daarin uitgelegd dat mijn echte naam Amber is en niet Catharina.

    ik kan die PB voor je zoeken als je wilt?


    Hope goes lost but never dies.

    XAVI schreef:
    (...)Ja, ik begon meer banden met mensen te scheppen hier maar ik vond het zo jammer dat ik tegen hen loog over mijn echte naam.. =$

    Ach zo erg is het ook weer niet toch? ik begrijp het wel dat je een andere naam gebruikt, heel veel mensen doen dat, mijn mama heeft dat ook liever maar ik heb daar eigenlijks geen problemen mee.


    Everything is worse without music.

    Wallflower schreef:
    (...)
    weet je wat ik heb gedaan? ik werd uitgenodigd voor een meeting, en dan kan je gewoon niet met een valse naam heengaan want dat houd je echt niet vol. maar ik heb dus al mijn vrienden een PB gestuurd en daarin uitgelegd dat mijn echte naam Amber is en niet Catharina.

    ik kan die PB voor je zoeken als je wilt?

    Hoeft niet (:
    Het is al een hele opluchting dat jullie gewoon al weten dat ik niet Emma heet (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    gezellig hé. XD

    Uiteindelijk is er toch niets van het verhaal gekomen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    nee, we hadden het te druk met worst. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Te druk met worst!


    Everything is worse without music.

    Moet je worst? ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    jemig hee, vet veel pagina's erbij.. nu moet ik gigantisch veel gaan lezen volgens mij.. of het lijkt zo, dat kan ook hehe..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    GERARD PIQUE IS SINGLEEEEEEE!
    -sorry voor de hoofdletters-


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.