• en ja, toen was 3 weer vol.
    dus hier kunnen we weer vrolijk mee praten over de aankomende voetbalwedstrijden. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Spain schreef:
    (...)

    Kan voor het seizoen. En dan al helemaal niet in een bekerweek. Weetje zeker dat het geen oude wedstrijd was?

    Nein (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)
    Hu? Piqué, Xavi, Iniesta, Pedro, Pinto,.. zijn toch niet van het b-team?


    Ze waren gestart met allemaal (of ja een deel) bankzitters dat bedoel ik ermee.

    Athletic word onderschat hoor. Die hebben een best goede doelman met momenten -extreme Fifa 2011 speler-
    Iedere middag 6uur ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    XAVI schreef:
    (...)
    Nein (:


    Argh, ik kan er niet tegen als ik iets niet weet. Vooral als het over voetbal gaat. Ik weet altijd alles, en nu niet. *stampt* Nu moet ik dwangmatig google afspeuren naar informatie
    .


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Puyi moet spelen de grote leider _O_


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Er is geen wedstrijd Ajax - Atletico geweest vandaag. De laatste is uit het amsterdam tournament van voor het seizoen. Want er zijn helemaal geen nieuwsartikelen op google te vinden van het afgelopen uur over de wedstrijd en ook niet afgelopen 24 uur. Ik weet niet wat je gezien hebt maar het is in iedergeval oud. Of het moet echt de A1 zijn ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hehe idd, ik was ook net aan het zoeken, maar vond ook niks.. helaas ):
    nou ja.. jammer dan haha..
    dan geen ajax die verloor.. ook goed :D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Spain schreef:
    Er is geen wedstrijd Ajax - Atletico geweest vandaag. De laatste is uit het amsterdam tournament van voor het seizoen. Want er zijn helemaal geen nieuwsartikelen op google te vinden van het afgelopen uur over de wedstrijd en ook niet afgelopen 24 uur. Ik weet niet wat je gezien hebt maar het is in iedergeval oud. Of het moet echt de A1 zijn ofzo.

    Maar er stond bij de uitleg de datum van vandaag, van wanneer dat hij dan zogezegt "live" was, want bij Barça stond dat ook zo én nu bij Villarreal ook Ö. Misschien heeft die site gewoon een oude terug online gezet, dat kan ook, maar dan vind ik wel dat ze dat er mochten bij zetten (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)
    Maar er stond bij de uitleg de datum van vandaag, van wanneer dat hij dan zogezegt "live" was, want bij Barça stond dat ook zo én nu bij Villarreal ook Ö. Misschien heeft die site gewoon een oude terug online gezet, dat kan ook, maar dan vind ik wel dat ze dat er mochten bij zetten (:


    Wat een stomme site. Ze moeten niet gaan lopen liegen-.-' als iets oud is kunnen ze dat er makkelijk bijzetten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ReinaxSergio schreef:
    hehe idd, ik was ook net aan het zoeken, maar vond ook niks.. helaas ):
    nou ja.. jammer dan haha..
    dan geen ajax die verloor.. ook goed :D

    Dat Ajax verliest is een slecht iets, waar ik heel hard van baal. Nouja, ze mogen verliezen van sommige clubs (NEC, Barca en Arsenal).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)
    Dat Ajax verliest is een slecht iets, waar ik heel hard van baal. Nouja, ze mogen verliezen van sommige clubs (NEC, Barca en Arsenal).


    Ik wil ook niet dat Ajax verliest..
    Daarom zei ik ook; dan geen ajax die verliest, ook goed:D tis juist goed dat ze niet weer een wedstrijd hebben verloren

    -ja ik ewet niet niet hoe ik jou reactie moet lezen hehe.. ik lees het nu zo dat jij denkt dat ik het leuk vindt dat ajax verliest hehe-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    Ik wil ook niet dat Ajax verliest..
    Daarom zei ik ook; dan geen ajax die verliest, ook goed:D tis juist goed dat ze niet weer een wedstrijd hebben verloren

    -ja ik ewet niet niet hoe ik jou reactie moet lezen hehe.. ik lees het nu zo dat jij denkt dat ik het leuk vindt dat ajax verliest hehe-


    Oh, ik las jouw reactie verkeerd. Ik dacht dat je het leuk vond dat Ajax verliest. Haha, ik moet echt eens gaan opletten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Oh, ik las jouw reactie verkeerd. Ik dacht dat je het leuk vond dat Ajax verliest. Haha, ik moet echt eens gaan opletten.


    hehe neee nee nee (:
    Ajax is mijn clubbie (:
    en buitenlands; Real en Arsenal (:
    Maar Ajax--> nr 1!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind geen een van NL leuk. Denk ik.. -denkt na-.. Nee?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    hehe neee nee nee (:
    Ajax is mijn clubbie (:
    en buitenlands; Real en Arsenal (:
    Maar Ajax--> nr 1!


    Yeah, nog een Ajaxfan (:
    Ik heb iets met NEC. Nijmegenaar hè (: En ik ben er mee opgegroeid. NEC boven alles, maar vooral boven Vitesse
    En Barca en Arsenal.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iglesias schreef:
    Ik vind geen een van NL leuk. Denk ik.. -denkt na-.. Nee?

    Kijk je wel eredivisie dan of niet?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.