• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bullshit schreef:
    Ik snap niet waarom je je nu al moet verloven, je hebt toch helemaal geen tijd te verliezen?

    Als ik geen tijd heb om te verliezen, waarom zou ik dan überhaupt nog wachten?


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    BadRemedy schreef:
    (...)
    Als ik geen tijd heb om te verliezen, waarom zou ik dan überhaupt nog wachten?

    Omdat ik zelf vind dat het niet nodig is om je relatie te verzegelen met een verloving/huwelijk, vooral niet als je 2 maanden hebt en 16/19 bent. Dat beperkt de vrijheid, en dan niet in de zin van 'Je kan niet meer met een ander gaan', maar meer van 'we hebben want we zijn verloofd, punt'. Maar ik ken jullie natuurlijk niet, en het zou zomaar kunnen zijn dat jullie elkaars soulmates zijn. Maar waarom niet lekker van het vriendje en vriendinnetje gebeuren genieten nu het nog kan, verloven kan over een paar jaar ook; en hopelijk zijn jullie dan nog samen natuurlijk. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Omdat ik zelf vind dat het niet nodig is om je relatie te verzegelen met een verloving/huwelijk, vooral niet als je 2 maanden hebt en 16/19 bent. Dat beperkt de vrijheid, en dan niet in de zin van 'Je kan niet meer met een ander gaan', maar meer van 'we hebben want we zijn verloofd, punt'. Maar ik ken jullie natuurlijk niet, en het zou zomaar kunnen zijn dat jullie elkaars soulmates zijn. Maar waarom niet lekker van het vriendje en vriendinnetje gebeuren genieten nu het nog kan, verloven kan over een paar jaar ook; en hopelijk zijn jullie dan nog samen natuurlijk. (:


    Dat is jouw mening.
    En ik zeg ook niet dat ie fout is ;-D.
    Ik vind het heerlijk om iedereens meningen te horen.

    Alleen, het voelde gewoon zó goed, dat ik mijn liefde voor haar wilde tonen door het te bezegelen met een verloving, en uiteindelijk, als de tijd rijp is, een huwelijk.
    En wat jij zegt, genieten van het vriendje - vriendinnetje zijn, ik denk dat we daar beiden al overheen zijn.
    Onze liefde gaat net iets verder dan een puberale "verkering" :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:07 ]


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    Ik ben echt blij voor jullie :9~ Heel veel geluk (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Santaclaus schreef:
    Ik ben echt blij voor jullie :9~ Heel veel geluk (:


    Thanks Dorien :'D! Dat zijn de remarks die we kunnen gebruiken!


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    Super sweet!
    Gefeliciteerd!(flower)


    Don't dream your life, but live your dream!

    BadRemedy schreef:
    (...)

    Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
    Ik ken Naomy al een hele poos, en vanaf het eerste moment dat ik haar zag, wist ik al dat zij de ware was. Na zoveel relaties die stukgelopen waren, had ik mezelf voorgenomen om het rustig aan te doen, dus ben ik heel cliché; gaan daten. Met haar. Totdat we beseften dat we echt gewoon perfect voor elkaar zijn.

    Al vanaf de eerste ontmoeting was het voor mij al een hele stap om niet direct toe te happen, gezien mijn geschiedenis met meisjes.
    Als ik me down voelde, hoefde ik alleen maar aan haar te denken, en ik was weer helemaal kalm en gelukkig. Ik sprak haar naam uit voor ik ging slapen. Zoveel hield ik al van haar vanaf dat moment. Toen we begonnen met daten is uiteindelijk het een van het ander gekomen en zijn we voor een vaste relatie gegaan. Totdat ik haar 2 dagen geleden ten huwelijk heb gevraagd op mijn knieën.

    Ik hou heel veel van Naomy en dat zal atijd zo blijven. Zij is echt de liefde van mijn leven en niet zomaar een puberale bevlieging. Ik ben tenslotte al 19.


    Oh. Dat vind ik écht schattig =)
    Veel geluk samen (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    (...)

    Oh. Dat vind ik écht schattig =)
    Veel geluk samen (flower)


    Justmelotte schreef:

    Super sweet!
    Gefeliciteerd! (flower)


    Echt dank jullie wel guys!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:17 ]


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    Haha, nou Rady, je weet wel zo een beetje hoe ik erover denk, toch? Ik kom sowieso op jullie dag & we gaan er sowieso iets leuks van maken toch :D? Zal ik severus Fedor meenemen XD?


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd;D


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    SP0NGEB0B schreef:
    Gefeliciteerd;D


    Thanks, thanks, f***ing THANKS!


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    That's the sweetest thing I've ever seen. Seriously.
    & ik eis een foto van de ring + uitgebreide beschrijving van de verloving, en hou de trouwerij gaat zijn. Gimme details. :9~


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    That's the sweetest thing I've ever seen. Seriously.
    & ik eis een foto van de ring + uitgebreide beschrijving van de verloving, en hou de trouwerij gaat zijn. Gimme details. :9~


    Ow, dan moeten we de fotograaf er even bijhalen. Ik heb hem zojuist ge-sms't met de boodschap dat jullie een foto van de ring eisen x'D


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    oke dan, en ik dacht dat ik vlug was met andere dingen....

    Maar wel super gefeliciteerd natuurlijk! En geniet straks van die mooie dag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    oke dan, en ik dacht dat ik vlug was met andere dingen....

    Maar wel super gefeliciteerd natuurlijk! En geniet straks van die mooie dag.

    Die mooie dag... Die komt nog lang niet... Maar hij komt er zeker. Ik heb heel veel vertrouwen in onze relatie, en ik hou zielsveel van haar!


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.