• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Groot en traditioneel. Alleen geen witte jurk, ik wil een rode jurk.
    Wit is alleen voor maagden, traditioneel gezien.

    Serieus? Is het not done om als niet-maagd een witte jurk te dragen? Zo ja, dat vind ik dat echt ouderwets in de Nederlandse samenleving :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind jullie gedoe over puberale verkering die iedereen hier zogenaamd heeft een beetje kinderachtig. Jullie doen net alsof jullie de enigste zijn hier met echte liefde, terwijl echte liefde ook kan zonder een verloving.


    Ik ben gemeen xoxo

    iMoan schreef:
    (...)

    Groot en traditioneel. Alleen geen witte jurk, ik wil een rode jurk.
    Wit is alleen voor maagden, traditioneel gezien.


    Is dat echt zo??:O
    Ik wilde namelijk een witte jurk gaan dragen als ik zou gaan trouwen.. In de verre toekomstxD

    Anyway GEFELICITEERD!!!(flower)
    Ik ken jullie beide niet maar van wat ik gelezen heb over jullie gaan jullie wss samen nog veel gelukkige jaartjes samen tegemoedtdt

    Al is het op je 16e wel snel aangezien je dan minimaal 2jaar verloofd moet zijn volgens mijxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Photograph schreef:
    (...)

    Is dat echt zo??:O
    Ik wilde namelijk een witte jurk gaan dragen als ik zou gaan trouwen.. In de verre toekomstxD

    Anyway GEFELICITEERD!!!(flower)
    Ik ken jullie beide niet maar van wat ik gelezen heb over jullie gaan jullie wss samen nog veel gelukkige jaartjes samen tegemoedtdt

    Al is het op je 16e wel snel aangezien je dan minimaal 2jaar verloofd moet zijn volgens mijxD


    We willen ook een lange verloving. Dus dat is geen probleem.

    @ Samantha:
    Traditioneel gezien wel. Maar ik wil sowieso geen witte jurk, dus dat is geen probleem.

    @ KAK:
    Sorry hoor, maar de enige hier die over puberale verliefdheid begon ben jij, en wij hebben gezegd dat, dát bij ons niet het geval is. Wij zijn hier sowieso niet de enige met echt liefde, zoals jij het formuleert. Neem bijvoorbeeld NikkiPedia en Lycaon, dat is ook echte liefde. Jij interpreteert heel veel dingen een beetje verkeerd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gefeliciteerd :)


    It's heavy but you are not the only one

    16 jaar, 2 maanden bij elkaar.
    not done. big time.

    Proficiat.


    I live for the applause, you will die for it.

    fotos van de ring?

    Heb k je eigenlijk al gefeliciteert,, nja ben vergeten nou hier dan.... Gefelicteert met je verloving :D Ookal ken ik je niet maar tog gefeliciteert.. (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    KAK schreef:
    Lieve schat, ik wil je mening niet beïnvloeden, maar wel dat je goed na gaat denken. Je hebt pas twee maanden en je bent nog jong. Alles voelt nu goed bij Rady, als je hem ziet voel je vlinders en wordt je gelukkig.
    Maar je kent zijn slechte kanten nog niet, omdat je op een roze wolk zit. Alles lijkt nu fantastisch, maar geloof me, niet alles aan je vriendje is perfect.
    Ik had gewacht met verloren, minstens een jaar. Zodat je je vriendje en hij jou goed kan kennen, zodat hij ook nog van jou houdt, en jij van hem, terwijl je ook de slechte kanten van elkaar weet.

    Alsnog gefeliciteerd. : )
    Ik heb nu al meer dan een jaar en een half iets met mijn vriend en ik ken zn karakter al een beetje. Het lijkt hard op het mijne en dat botst wel eens, maar we zien elkaar nog altijd even graag als in het begin en dat is het belangrijkste. Ik zou binnen een paar jaar zeer graag willen trouwen, maar ik wil toch zeker eerst door mijn bachelor zijn. Dan heb ik al wat zekerheden in het leven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    KAK schreef:
    Ik vind jullie gedoe over puberale verkering die iedereen hier zogenaamd heeft een beetje kinderachtig. Jullie doen net alsof jullie de enigste zijn hier met echte liefde, terwijl echte liefde ook kan zonder een verloving.
    Je bent zelf nog een puber, wat weet jij er dan van? Zoiets kan je zelf nog niet goed beseffen dan..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    loveprinses schreef:
    fotos van de ring?


    Sorry die zijn er nog niet.
    We zijn een paar daagjes weg geweest.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DoctorWho schreef:
    oh wacht even!!
    Ze is alleen maar verloofd toch?
    Dat zou ik ook wel willen maar ik wacht dan wel met trouwen tot ik 19 of 20 ben
    Hah zelf dat vind ik nog vroeg. Ik wordt binnekort 19 en ik wil eerst toch al goed diploma hebben; Dan heb ik wat zekerheid in mn leven. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dat sowieso nooit écht kunt weten.
    Al voel je het wel aan als je bij de juiste jongen[/het juiste meisje] bent. Dat had/heb ik met mijn vriend ook en ondertussen zijn we in februari al drie jaar samen (ondanks dat hij letterlijk aan de andere kant van de wereld woont).
    Het ligt dus gewoon heel erg aan de wilskracht en de sterkte van de band.

    En uiteindelijk kun je alleen het beste voor haar hopen, dat ze als ze de juiste leeftijd bereikt nog steeds erachter staat, want het is en blijft haar keuze.
    [Bedoel het niet aanvallend, hoor. (:]
    Hah ik heb dat verhaal gelezen en verbeterd x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hoe heeft hij je trouwens gevraagt? zo van goh lieverd zullen we maar trouwen of heeft hij het zo gedaan lieve naomy wil je de rest van je leven met delen in voor en tegenspoed met kaarsen en al?